دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لواندوفسکی با اختلاف بهترین بازیکن بایرن است

لواندوفسکی با اختلاف بهترین بازیکن بایرن است

اوون هارگریوز:؛ لواندوفسکی با اختلاف بهترین بازیکن بایرن است؛ اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ به تمجید از رابرت لواندوفسکی پرداخت.

به گزارش ورزش، ستاره لهستانی بایرن مونیخ دیروز با گلزنی مقابل یونیون برلین برای پنجمین فصل متوالی از مرز 40 گل در همه رقابت ها گذشت. اوون هارگریوز مدعی شد لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک حال حاضر فوتبال جهان بوده و با اختلاف بهترین بازیکن بایرن نیز محسوب می شود.

 

اوون هارگریوز گفت: "فکر می کنم فرم این فصل لواندوفسکی حتی در مقایسه با عملکرد خودش عالی بوده است. احتمالا این بهترین لواندوفسکی ای است که تاکنون در پیراهن بایرن مونیخ دیده ایم. لواندوفسکی بی تردید بهترین شماره 9 در جهان است و او تقریبا هیچ وقت یک هیچ دیداری را از دست نمی دهد.

 

لواندوفسکی با اختلاف بهترین بازیکن بایرن است

 

من فکر می کنم مسئله در مورد لوا این بوده که سبک بازی او در حال تحول است. لواندوفسکی در چند سال گذشته تخصص در نواختن ضربات آزاد را نیز به مهارت هایش اضافه کرد و بازیکنی خودخواه محسوب نمی شود.

 

لواندوفسکی همچنین همکاری خوبی با توماس مولر دارد. اگر کینگزلی کومان را از یک طرف و سرژ گنابری از طرف دیگر نیز اضافه کنید، ناگهان قدرت زیادی در خط حمله بایرن ایجاد می شود. فیلیپ کوتینیو مقابل یونیون برلین بازی نکرد و او مصدوم است، اما علیرغم این موضوع قدرت خط حمله بایرن مونیخ قابل توجه است. اما لواندوفسکی با فاصله خیلی زیاد بهترین بازیکن تیم بایرن مونیخ است و فکر می کنم با فرم فعلی او بایرن می تواند راهی برای قهرمان در لیگ قهرمانان اروپا بعد از سالها پیدا کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋