دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئیس رئال و تبریک جالب پیروزی دورتموند در دربی

فلورنتینو پرز رئیس رئال، پیروزی پرگل دورتموند برابر شالکه در دربی روهر را به یوآخیم واتسکه مدیر باشگاه آلمانی تبریک گفته است.

رئیس رئال و تبریک جالب پیروزی دورتموند در دربی

به گزارش ورزش، روز شنبه بوندسلیگا نخستین لیگی بود که پس از شیوع کرونا کارش را از سر گرفت. 5 بازی به انجام رسید؛ از جمله دربی روهر بین دورتموند و شالکه. در دیداری که دورتموند توانست با 4 گل بر شالکه پیروز شود و ارلینگ هالند پدیده نروژی این تیم روی سه گل نقش اصلی را ایفا کرد. ستاره ای که رئال سخت به دنبال اوست.

All eyes on Haaland? Florentino Perez congratulates Borussia ...

ارتباط بین دو باشگاه رئال و دورتموند در بهترین شلک خود قرار دارد ولی بعید است هالند همین تابستان راهی باشگاه مادریدی شود. پرز رئیس رئال اما امیدوار است تابستان 2021 بتواند انتقال هالند را نهایی کند.

طبق ادعای یواخیم واتسکه، فلورنتینو پرز پیروزی دورتموند برابر شالکه را به وی تبریک گفته است.

رئیس رئال و تبریک جالب پیروزی دورتموند در دربی

او به اسکای اسپورتس آلمان گفت:« ما نخستین لیگی بودیم که شروع به فعالیت مجدد کردیم و به همین دلیل تبریکات مختلفی به من گفته شد. از فلورنتینو پرز گرفته تا یورگن کلوپ به من تبریک گفتند. رئیس رئال همچنین پیروزی ما بر شالکه را یک نمایش فوق العاده خواند و آن را هم تبریک گفت.»

تبریک پرز به دورتموند در روزهایی که رسانه های اسپانیایی از هر طرف خبر و شایعه ای جدید در مورد هالند منتشر می کنند، در نوع خود جالب به نظر می رسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋