دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نمی توانم تصور کنم بازیکنی نخواهد بازی کند

فاولر:؛ نمی‌توانم تصور کنم بازیکنی نخواهد بازی کند؛ رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، اعلام کرد بسیار تعجب خواهد کرد که در صورت شروع مجدد رقابت های لیگ برتر، بازیکنی نخواهد برای تیمش به میدان برود.

نمی‌توانم تصور کنم بازیکنی نخواهد بازی کند

به گزارش ورزش، بعد از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا، اکنون مسئولان این رقابت ها در تلاش هستند تا بازی ها را از یک ماه دیگر از سر بگیرند. این در حالی است که گروهی از بازیکنان، نگرانی شان را از برگزاری رقابت ها در چنین شرایطی اعلام کرده اند. اما فاولر که اکنون سرمربی تیم استرالیایی بریزبن رور است، اعلام کرد اگر هنوز بازی می کرد، با شروع رقابت ها حتما برای تیمش به میدان می رفت.

او در ستونش در میرر نوشت:" من مدتی است که به این سوال فکر می کنم. بهعنوان بازیکن، آیا می خواستم که لیگ برتر از ماه ژوئن آغاز شود؟

 

نمی‌توانم تصور کنم بازیکنی نخواهد بازی کند

 

به عنوان مربی، پاسخ من روشن است. وقتی بگویند که برای شروع کار با بریسن رور شرایط امن است، من برای هدایت تیم تردید نمی کنم. اما به عنوان بازیکن، با توجه به برخوردها، عرق کردن و نزدیکی بین بازیکنان، آیا باز هم ترجیح می دادم به زمین بروم؟

جواب بله است. مطمئنا. بسیار تعجب خواهم کرد اگر هیچ یک از بازیکنان لیگ برتر نخواهد بازی کند. من نگرانی ها را رد نمی کنم زیرا بارها گفته ام که آنها فقط وقتی که شرایط امن شد، باید برگردند. مطمئنا بازیکنان ملاحظاتی خواهند داشت اما معتقدم وقتی همه شواهد فراهم باشد، آنها بازی خواهند کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋