دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ضرر 66 میلیاردی لیگ استرالیا از کرونا

شیوع ویروس کرونا و ضررهای مالی شرکت های صنعتی سبب شده تا هیوندای تمایلی به تمدید قرارداد اسپانسری با فدراسیون فوتبال استرالیا نداشته باشد.

ضرر 66 میلیاردی لیگ استرالیا از کرونا

به گزارش ورزش، به نظر می‌رسد وضعیت اقتصادی فوتبال استرالیا مطلوب مسئولان این کشور نیست. آن ها فصل 2019-2020 را به شکل عالی آغاز کردند اما در ادامه سه اسپانسر آلدی، کالتکس و ناب از اسپانسری لیگ این کشور انصراف دادند تا هیوندای تبدیل به مهم ترین شریک تجاری فدراسیون فوتبال استرالیا شود.

حالا بعد از شیوع ویروس کرونا، هیوندای نیز اعلام کرده که تمایلی ندارد قرارداد را تمدید کند. رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا گفته: ما متوجه شدیم که هیوندای تمایلی به ادامه کار ندارد و ما از آن ها تشکر می‌کنیم که در این سال ها کنار ما بودند. مشکلی وجود ندارد و با شرکت های دیگر وارد مذاکره می‌شویم.

این در حالی است که قرارداد هیوندای و سازمان لیگ استرالیا 3.6 میلیون یورو (66 میلیارد تومان) بوده است. این شرکت کره ای همچنین 40 دستگاه اتومبیل را در اختیار تیم های این لیگ قرار میداد. دیگر شریک تجاری بزرگ استرالیایی ها، فاکس اسپورت است که 30 میلیون یورو به فوتبال این کشور بابت حق پخش تزریق می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋