دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیشنهاد یک تیم قطری به کارلوس سالسیدو

پیشنهاد یک تیم قطری به کارلوس سالسیدو

یک مدافع مکزیکی دیگر در حوالی لیگ ستارگان؛ پیشنهاد یک تیم قطری به کارلوس سالسیدو؛ کارلوس سالسیدو مدافع مکزیکی تیم تایگر فاش کرد که از یکی از باشگاه های قطری پیشنهادی دریافت کرده و شاید در تابستان به تیمی از این کشور بپیوندد.

به گزارش" ورزش" سالسیدو پیش از این تجربه حضور در فوتبال خارج از مکزیک را داشته و علاوه بر فیورنتینا و اینتراخت فرانکفورت در در رئال سالت لیک آمریکا بازی کرده است. این مدافع مکزیکی در گفت و گویی که که با خبرگزاری اسپانیای افه داشت با بیان اینکه حضور در فوتبال ایتالیا زندگی ورزشی او را متحول کرده و چیزهای زیادی به او به عنوان یک بازیکن آموخت گفت:" من از حضور در فوتبال خارج از مکزیک تجربه زیادی به دست آوردم. حضور در ایتالیا بهترین اتفاقی بود که می توانست در 23 سالگی برایم بیفتد.  بازی در فیورنتینا به من تجربه لازم را داد تا به فوتبال آلمان و تیم اینتراخت برود و سپس در جام جهانی روسیه بازی کنم. در طول این سه سالی که در اروپا گذراندم از نظر فوتبالی بالغ شدم."


این بازیکن مکزیکی با بیان اینکه " به خاطر بازگشت به اروپا پیشنهاد لیگ های آسیایی را رد نمی کنم افزود:" من علاوه بر اروپا پیشنهاداتی از لیگ های قطر و چین هم دارد هرچند احتمالش هست که در مکزیک به فوتبالم ادامه بدهم یا به اروپا بروم."


نکته قابل توجه این است که هکتور مورنو مکزیکی دیگر مدافع مکزیکی فصل گذشته به تیم الغرافه پیوست و نمایش بسیار خوبی برای این تیم داشت. این بازیکن هنوز یک فصل دیگر با الغرافه قرارداد دارد.

پیشنهاد یک تیم قطری به کارلوس سالسیدو

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋