دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوحمدان: درست نیست لیگ نیمه کاره بماند

بوحمدان: درست نیست لیگ نیمه‌کاره بماند

هافبک ذوب‌آهن معتقد است باید شرایطی برای ادامه بازی‌های لیگ برتر فراهم شود.

به گزارش ورزش، حمید بوحمدان با بیان اینکه مخالف تمام شدن بازی‌های لیگ برتر هستم، اظهار کرد: در شرایط سختی به سر می‌بریم. ما مستثنی از دنیا نیستیم و همه‌ی جهان درگیر این بیماری هستند. منتظر هستیم تا شرایط بهبود پیدا کند تا بتوانیم به رقابت‌های لیگ برتر و فوتبال برگردیم. تیم‌ها هزینه‌های زیادی را انجام داده‌اند و درست نیست لیگ نیمه کاره رها شود.

او با اشاره به اینکه شرایط جسمی و روحی خود را در بالاترین حد ممکن نگه داشته است، ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ای که کادر فنی تیم ارائه کرده بودند، طی این مدت روزانه یک یا دو جلسه تمرین را برای آمادگی جسمانی خود انجام می‌دادم و با بودن در کنار خانواده و فیلم دیدن، آمادگی ذهنی و روحی خود را هم بالا نگه داشتم.

هافبک ذوب‌آهن اضافه کرد: سخت است بعد از ۲ ماه تمرین انفرادی به یکباره تمرینات شروع شود، اما اگر همه ورزشکاران و فوتبالیست‌ها توانسته باشند زمان‌های خود را مدیریت کنند، با کم‌ترین آسیب روبه‌رو خواهیم بود. البته ۳ تا ۴ هفته زمان لازم است تا بتوانیم به شرایط معمول برگردیم.

بوحمدان با بیان اینکه طی این مدت ارتباط خود را به واسطه فضای مجازی با کادر فنی و باشگاه ذوب‌آهن حفظ کرده است، گفت: همه دلتنگ فوتبال هستیم و بدون تردید با بازگشت به بازی‌ها با قدرت و انگیزه بیشتری به مسابقات می‌آییم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋