دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا یک نفر از یوونتوس را انتخاب کرد

نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد احتمال انتقال ماتیا دی شیلیو به بارسلونا زیاد است.

بارسلونا یک نفر از یوونتوس را انتخاب کرد

به گزارش ورزش، به نظر می رسد در تابستان پیش رو مدافعان راست زیادی در بین تیم های مطرح اروپایی جا به جا خواهند شد. نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا به شدت مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته، ژائو کانلسو احتمالا راهی اینتر می شود و نام ماتیا دی شیلیو نیز در لیست خرید بارسا به عنوان جانشین نلسون سمدو قرار رفته است.

 

بارسلونا یک نفر از یوونتوس را انتخاب کرد

 

نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد ماتیا دی شیلیو و دنیله روگانی، دو مدافع ایتالیایی یوونتوس مدتی است مورد توجه بارسلونا قرار دارند، اما در حال حاضر شانس حضور روگانی در تورین کمتر شده و به نظر می رسد تمرکز آبی اناری ها روی انتقال دی شیلیو به نوکمپ خواهد بود.

 

ماتیا دی شیلیو که در سال 2017 و از میلان راهی یوونتوس شد، در این سالها جایگاه ثابتی در ترکیب بیانکونری نداشته و قرارداد او نیز در تابستان سال 2022 با این باشگاه به اتمام خواهد رسید. همچنین گاتزتا دلااسپورت نیز در گزارشی اذعان داشت یوونتوس علاقمند است دی شیلیو و میرالم پیانیچ را در ازای جذب آرتور ملو از بارسلونا به این تیم واگذار کند، اما عدم تمایل ستاره برزیلی بلوگرانا به ترک نوکمپ ممکن است مانع رخ دادن این اتفاق شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋