دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرانک دی بوئر و دفاع همه جانبه از هافبک هلندی بارسا

فرانک دی بوئر و دفاع همه جانبه از هافبک هلندی بارسا

فرانک دی بوئر، اسطوره فوتبال هلند، از عملکرد فرانکی دیونگ در برابر انتقادات دفاع کرد.

به گزارش ورزش، فرانکی دی یونگ بعد از عملکرد فوق العاده در ترکیب آژاکس و رسیدن با این تیم به جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بزرگی را خواهان خود می دید اما نهایتا به بارسلونا پیوست.

فرانک دی بوئر و دفاع همه جانبه از هافبک هلندی بارسا

عملکرد فرانکی دی یونگ در ترکیب بارسلونا خارق العاده نبوده اما با این حال او در فصل جاری به عنوان یک بازیکن کاملاً ثابت به کار گرفته شده است. اگرچه بسیاری نسبت به عملکرد هافبک هلندی انتقاد می کنند اما فرانک دی بوئر در حمایت از هم وطن خود گفت: " من فکر می کنم که دی یونگ با بارسلونا کاملاً هماهنگ شده است. شما به دی لیخت در یوونتوس نگاه کنید...

تا این حد بازی کردن برای یک بازیکن جوان آن هم در سال اولش خارق العاده است. هواداران می‌گویند که او عملکردش در هلند و آژاکس را تکرار نکرده اما به طور قطع تیم‌های کمی به اندازه بارسلونا قدرتمند هستند و فکر می‌کنم که او خوب کار کرده است. شما نمی توانید از او به عنوان یک هافبک دفاعی انتظار داشته باشید که ۲۰ گل به ثمر برساند. دی یونگ در پست سرخیو بوسکتس بازی می‌کند و فکر می‌کنم که به موقع اش جایگزین خوبی برای وی خواهد بود.

ماتیاس دی لیخت اما با مشکلات بیشتری در یوونتوس روبرو بوده است. من فکر می کردم که او خیلی سریع تر و راحت تر با این تیم هماهنگ شود. با این حال اما دی یونگ در فصل اول حضورش در بارسا عملکرد خوبی داشته است."

فرانک دی بوئر و دفاع همه جانبه از هافبک هلندی بارسا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋