دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره پرسپولیس، عضو دانشگاهی شد (عکس)

وحید امیری که می توان از او به عنوان یکی از معدود فوتبالیست های تحصیل کرده نام امروز به عضویت شورای ورزش دانشگاه لرستان درآمد.

به گزارش ورزش، اگر بگوییم وحید امیری بی سر و صداترین فوتبالیست های ایران است قطعا اغراق نکرده ایم. این بازیکن که از قضا از تحصیل کرده ترین فوتبالیست های ایران نیز به حساب می آید امروز و طری مراسمی به عضویت شورای ورزش دانشگاه لرستان در آمد.

دقایقی پیش عکسی در رسانه های مجازی به انتشار درآمد که در آن وحید امیری با بلند کردن پیراهن شماره 19 دانشگاه لرستان، نشان داد همچنان با جمعیت فرهنگی در ارتباط است و در پی نوشت عکس نیز آمد که وحید امیری به عضویت شورای ورزش دانشگاه لرستان درآمد.

نکته جالب در این باره رفتار پر از حجب و حیای آقای وکیل ملی پوش فوتبال ایران است که به همان ترتیب همیشگی و بدون هیچ بهره برداری تصویری از این اتفاق در میان انبوهی از نفرات (احتمالا)دانشگاهی دانشگاه لرستان قرار گرفته است. اتفاقی که بی تردید اگر برای تعدادی مشخص از فوتبالیست های ایران اتفاق می افتاد حداقل از چند روز پیش از آن، خبرهای فراوانی از آن را در رسانه ها می دیدیم.

ستاره پرسپولیس، عضو دانشگاهی شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋