دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تاتنهام اصلا در اندازه های سه سال قبل نیست

هری ردنپ:؛ تاتنهام اصلا در اندازه‌های سه سال قبل نیست؛ هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که این تیم اصلا به خوبی تیم سه سال قبل نیست.

تاتنهام اصلا در اندازه‌های سه سال قبل نیست

به گزارش ورزش، مائوریسیو پوچتینو که در سال 2014 هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کرد و با این تیم به فینال چمپیونزلیگ هم رسید اما نتایج ضعیف در رقابت های این فصل باعث شد تا این مربی آرژانتینی اخراج شود و ژوزه مورینیو جای او را بگیرد.

نتایج این تیم زیر نظر مورینیو هم تغییر چندانی نکرد و آنها به رتبه هشتم لیگ برتر سقوط کردند. ردنپ معتقد است که این تیم دیگر در اندازه های دوران اوج پوچتینو نیست و معتقد است که خیلی از بازیکنان خوب این تیم، وایت هارت لین را ترک کردند.

 

تاتنهام اصلا در اندازه‌های سه سال قبل نیست

 

او به تاک اسپورت گفت:" چند سال قبل، من به تیم آنها نگاه کردم؛ وقتی که کایل واکر را در دفاع راست داشتند که واقعا فوق العاده بود؛ دنی رز در دفاع چپ. به تیم نگاه کنید؛ کریستین اریکسن بازی می کرد، موسی دمبله هم واقعا خوب بود. فکر می کردم آنها در یکی دو سال آینده قهرمان لیگ برتر می شوند.

حالا به آنها نگاه می کنم و اگر بخواهم راستش را بگویم، اصلا آنها را در نزدیکی آن روزها نمی بینم. آنها هنوز هری کین را دارند و هنوز بازیکنان خوبی دارند اما اصلا نزدیک آن روزها نیستند.

آنها دله آلی را هم دارند اما به نظر من، اصلا نزدیک جایی که سه یا چهار سال قبل بودند، نیستند؛ زمانی که زیر نظر پوچتینو، باید به جامی دست پیدا می کردند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋