دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دعوت بازیکنان لیگ1 فرانسه به اعتصاب

دعوت بازیکنان لیگ1 فرانسه به اعتصاب

سرمربی سابق PSG از بازیکنان لیگ1 خواست در صورت اضافه نشدن تیمهای فصل آینده این لیگ به 22 تیم دست به اعتصاب بزنند.

به گزارش ورزش، آنتوان کومبواره که سابقه هدایت دو تیم فرانسوی پاری سن ژرمن و تولوز در لیگ این کشور را دارد از بازیکنان فرانسوی خواست در صورتیکه تعداد تیمهای حاضر در فصل آینده لیگ1 به 22 تیم افزایش پیدا نکند دست به اعتصاب بزنند.

 

دعوت بازیکنان لیگ1 فرانسه به اعتصاب

 

لیگ1 فرانسه به دلیل بحران ناشی از اپیدمی کرونا فصل جاری خود را کاملا تعطیل کرده و صدرنشین لیگ، PSG را به عنوان قهرمان اعلام کرده است. دو تیم پایین جدولی آمیان و تولوز هم به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌اند. این تصمیم فوتبال فرانسه انتقادهای زیادی به دنبال داشته و حتی باشگاه‌هایی مثل لیون و آمیان، فدراسیون فوتبال را به اقدام قانونی تهدید کرده‌اند.

 

کومبواره که سابقه هدایت PSG و تولوز را در کارنامه دارد پا را از این هم فراتر گذشته و خواهان اعتصاب بازیکنان لیگ1 شده است. او در گفتگو با اکیپ گفت:" بازیکنان و مربیان باید با هم هماهنگ کرده و از شروع فصل آینده دست به اعتصاب بزنند. این تصمیم تبعات زیادی دارد و حتی به لیگهای آماتوری هم ضربه خواهد زد".

 

دعوت بازیکنان لیگ1 فرانسه به اعتصاب

 

سرمربی سابق PSG و تولوز در ادامه گفت:" این تصمیم شتابزده می‌تواند زندگی بازیکنان را نابود کند و اصلا منصفانه نیست. من همیشه از بی‌عدالتی متنفر بوده‌ام. در میانه این همه بحران و ناامنی ناشی از  کرونا، ما باید متحد باشیم. ولی ما به اندازه کافی متحد نیستیم و این من را عصبانی می‌کند".

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋