دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگذاشتند در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم

نگذاشتند در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم

پتر چک:؛ نگذاشتند در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم؛ پتر چک انتقالش به آرسنال را یکی از سخت ترین تصمیمات دوران فوتبالش عنوان کرد.

به گزارش ورزش، پتر چک دروازه‌بان پیشین تیم چلسی، بین سال های 2004 تا 2015 موفق شد عناوین قهرمانی زیادی را با این تیم به دست بیاورد. از چندین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کلکسیون افتخارات او را کامل می‌کند.

با این حال او در اواخر حضور در چلسی جایگاه نخست را از دست داد و تیبو کورتوا بلژیکی به عنوان دروازه‌بان نخست به میدان رفت. چک نیز تابستان 2015 راهی آرسنال شد و سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

نگذاشتند در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم

پتر چک با یادآوری اتفاقات سال آخر دوره حضور در چلسی گفت:« دوست داشتم در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم. در اردوی پیش فصل کاملا آماده بودم ولی تصمیم گرفته شد تیبو کورتوا به جای من درون دروازه قرار گیرد. باشگاه تیبو کورتوا را به عنوان آینده دروازه‌بانی خود در نظر گرفته بود و کاری نمی توانستم بکنم. من واقعا آماده بودم و دوست داشتم برای تیم بازی کنم و به همین خاطر یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های زندگی را گرفتم و راهی آرسنال شدم.»

نگذاشتند در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم

او در بخش دیگری از حرف هایش درباره شکستن سرش در سال 2006  توسط استیفن هانت که باعث شد او کلاه محافظ به سر کند، گفت:« برای اولین‌بار می‌خواهم یک چیزی بگویم که تا به حال هیچکس نمی‌داند. من قبل از آن مصدومیت هر دو کتفم شکسته بود و مصدومیت سختی داشتم ولی کسی خبر نداشت و بعد از آن نیز جمجمه‌ام آسیب دید که مصدومیت سنگینی بود و پشت سر گذاشته شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋