دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توضیح سامی الجابر درباره خرید نیوکاسل

من این اخبار را از شما می شنوم؛ توضیح سامی‌الجابر درباره خرید نیوکاسل؛ مهاجم گلزن و تاریخساز فوتبال عربستان که این روزها یکی از پرنفوذترین افراد ورزشی این کشور محسوب می شود درباره خریدا نیوکاسل و حضور وی در مدیریت این تیم به صحبت پرداخت.

توضیح سامی‌الجابر درباره خرید نیوکاسل

به گزارش ورزش، پس از حرف و حدیث هایی که درباره خریداری شدن باشگاه نیوکاسل انگلیس توسط عربستانی ها و حضور سامی الجابر در این تیم به گوش رسید سامی الجبار سامی الجابر به صحبت پرداخت. او در این باره گفت: در حالی که چیزی در این باره به وجود نیامده حرف های فراوانی گفته می شود به شدت تعجیب می کنم. تا  الان همه این حرف ها شایعه ای بود که واقعیت ندارد. من هم مانند ما هسم و تاکنون هیچ چیز رسمی در این بار نشنیده ام.

او درباره احتمال خرید نیوکاسل گفت: اگر این اتفاق بیفتد من هم بسیار خوشحال می شوم و آرو می کنم عریستان بتوند باشگاه های بیشتری در دنیا بخرد. درباره این پروژه اما هنوز چیزی رسمی نشده است. من همیشه آماده کار هستم و به همین دلیل اگر این اتفاق بیفتد من هم بسیار خوشحال خواهم شد.

سامی الجبار درباره علاقه خود به باشگاه داری و مدیریت ورزشی گفت: همه جاه طلبی و رویای من در همه کار شدنم در باشگاه الهلال عربستان جمع  است.  من همیشه با رویای صحاب باشگاه الهلال شدن زندگی کردم و به محض اینکه شرایط برای سرمایه گذاری در این باشگاه و مذاکره باز شود من اولین نفری هستم که پیش خواهم رفت. پس از سال ها بازی در این خانواه، حتی اگر بخواهم هم نمی توانم بیرون بیایم.نمی توانم از عشقم به این باشگاه دست بکشم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋