دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورینیو گفت مگر کافو هستی که اینقدر نفوذ میکنی؟

مورینیو گفت مگر کافو هستی که اینقدر نفوذ میکنی؟

آربلوا:؛ مورینیو گفت مگر کافو هستی که اینقدر نفوذ میکنی؟؛ مدافع راست سابق رئال مادرید به دوستی با ژوزه مورینیو معروف است و هرگاه لازم بوده به دفاع از سرمربی سابق خود پرداخته است.

به گزارش ورزش، ژوزه مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 سرمربی رئال بود و در این مدت با برخی بازیکنان، دوستی صمیمانه ای داشت که هنوز هم حفظ شده است. در مقطعی که مورینیو با ستاره هایی چون راموس و کاسیاس به مشکل خورد، با بازیکنانی چون آلوارو آربلوا دوستی صمیمانه ای داشت.

Ver vídeo / El momento en el que Arbeola desvela la mayor bronca que tuvo con Mourinho

آربلوا اغلب زیر نظر مورینییو در ترکیب رئال به صورت ثابت بازی می کرد. او در گفت و و با والنتین سن خوآن(یوتیوبر اسپانیایی) به ذکر خاطره ای جالب از آقای خاص پرداخت و گفت:« یادم است با سویا بازی داشتیم و مورینیو به من گفته بود که سعی کنم در منطقه خودم بمانم و کمتر نفوذ کنم اما من در طول بازی بیش از شش یا هفت بار نفوذ کردم.

بین دو نیمه او در حالی که سعی داشت نامی از من نبرد، رو به همه بازیکنان گفت که ما امروز در ترکیب مان کافو(ستاره برزیلی سابق میلان و رم) را داریم. آقای کافو چرا این همه نفوذ می کنی؟ خطاب او دقیقا به من بود؛ چرا که انتظاراتش را برآورده نکرده بودم.

ژوزه برای من مثل یک دوست بود. در تمرینات گاهی تا حد مرگ از ما کار می کشید ولی سپس می نشست و مثل دوستی قدیمی با ما حرف می زد و با خاطراتش همه را می خنداند. او در میان مربیان یک فوق ستاره است؛ کسی مثل رونالدو در بین فوتبالیست ها.»

مورینیو گفت مگر کافو هستی که اینقدر نفوذ میکنی؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋