دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

موقع باخت بهتر است خودتان را از مورینیو مخفی کنید

موقع باخت بهتر است خودتان را از مورینیو مخفی کنید

ماتیچ:؛ موقع باخت بهتر است خودتان را از مورینیو مخفی کنید؛ نمانیا ماتیچ، هافبک منچستریونایتد، تایید کرد که بازیکنان این تیم ترجیح می دادند بعد از شکست، خودشان را از ژوزه مورینیو پنهان کنند.

به گزارش ورزش، ماتیچ که در چلسی هم زیر نظر مورینیو بازی کرده بود، رابطه نزدیکی با او داشت. با این وجود، این هافبک صرب هم ترجیح می داد بعد از شکست‌های تیمش، خیلی نزدیک این مربی پرتغالی نباشد.

او در یک مصاحبه اینستاگرامی در پاسخ به سوالی در مورد کار کردن با مورینیو گفت:" بستگی داشت. اگر ببرید، او بهترین آدم دنیاست. اما اگر ببازید، ترجیح می دهید در زمین تمرین خودتان را مخفی کنید. البته او مربی فوق العاده ای است."

 

موقع باخت بهتر است خودتان را از مورینیو مخفی کنید

 

ماتیچ که در حال حاضر زیر نظر اوله گنار سولسشر در الدترافورد کار می کند، تایید کرد که این مربی نروژی از زمان برعهده گرفتن هدایت شیاطین سرخ، پیشرفت زیادی کرد:" اوله مربی فوق العاده ای است. فکر می کنم او از زمان برعهده گرفتن هدایت منچستریونایتد، خیلی پیشرفت کرد و الان مربی متفاوتی است. من مطمئنم او آینده فوق العاده ای دارد و برای ما جام خواهد آورد."

این هافبک باتجربه صرب همچنین تاکید کرد که علی رغم وجود بازیکنانی با اختلاف سنی زیاد در رختکن منچستریونایتد، مشکلی در این تیم وجود ندارد:" بازیکنی در رختکن ما نیست که آدم خوبی نباشد. من الان 31 ساله هستم و بعضی از بازیکنان ما 10 سال از من جوان ترند. من بیشتر با بازیکنان هم سن خودم صحبت می کنم مثل پل پوگبا، داوید دخیا یا خوان ماتا اما در رختکن کنار میسون گرین‌وود می نشینم؛ به همین خاطر همدیگر را خوب می شناسیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋