دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات

همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات

ادوین فن درسار؛ همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات!؛ ادوین فن درسار و زین الدین زیدان دو سال در یوونتوس هم تیمی بودند.

به گزارش ورزش، ادوین فن درسار سنگربان سابق تیم ملی هلند که سابقه بازی برای آژاکس، یوونتوس و منچستریونایتد را در کارنامه دارد، چند سالی است که ریاست باشگاه آژاکس را برعهده گرفته است.

همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات

گلر پرافتخاری که در هر تیمی بود، شایستگی هایش را اثبات کرد. او در مصاحبه با زیگو اسپورت با سوالی راجع به یوونتوس و دوران حضورش در این باشگاه و به خصوص هم تیمی بودن با زین الدین زیدان روبرو شد.

فن درسار زیدان را انسانی فوق العاده فروتن و ساده توصیف کرد و گفت:« ارتباط برقرار کردن با زیدان مشکل بود چون خیلی کم حرف می زد و انگلیسی را هم خوب صحبت نمی کرد. او فقط فرانسوی و ایتالیایی صحبت می کرد. یادم است در آن دوران بیشتر بازیکنان با ماشین فراری سر تمرین می آمدند و از لباس های مارک دار دولچه گابانا و ورساچی استفاده می کردند ولی زیدان با فیات و یک جین ساده و پیراهن آدیداس سفید سر تمرین حاضر می شد. همینقدر فروتن و ساده بود.»

همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات

فن در سار ادامه داد:« زیداندر هنگام بازی اما با توپ معجزه می کرد. حرکاتش با توپ تماشایی بود و از دیدن بازی هایش لذت می بردید. می توان گفت که او با توپ شیک تر از هر زمانی به نظر می رسید. البته که زیدان نقاط تاریکی هم در فوتبال داشت و چند اخراج و کارت قرمز بد در کانامه اش ثبت شده ولی در مجموع او شخصیتی آرام، ساده و متین بود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋