دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استونز: من بیشتر از همه منتظر شروع بازی ها هستم

استونز: من بیشتر از همه منتظر شروع بازی‌ها هستم

جان استونز، مدافع منچسترسیتی، دوست دارد که رقابت های این فصل هرچه زودتر از سر گرفته شود اما تنها در صورتی همه در شرایط ایمن و سلامت باشند.

به گزارش ورزش، دو ماه از تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا سپری شده و گفته می شود قرار است این رقابت ها از ماه آینده پشت درهای بسته از سر گرفته شود. استونز مشتاق است تا هرچه زودتر رقابت ها شروع شود اما پیش از آن می خواهد که همه در شرایط ایمن و سلامت باشند.

او به تلویزیون اختصاصی باشگاه منچسترسیتی گفت:" همه ما می خواهیم که فوتبال دوباره شروع شود؛ من بیشتر از همه اما می خواهم در زمان مناسب اتفاق بیفتد و همه در سلامت و ایمنی باشند.

 

استونز: من بیشتر از همه منتظر شروع بازی‌ها هستم

 

من به عنوان بازیکن، می خواهم که در ورزشگاه های پر از تماشاگر بازی کنم و هواداران هم می خواهند برای بازی بیایند. اگر آنها نتوانند بیایند، از تلویزیون بازی ها را تماشا خواهند کرد اما این شور و عشقی است که همه می دانند و دوستش دارند.

ما بازیکنان می خواهیم به رقابت ها برگردیم و برای کسب جام ها مبارزه کنیم. به نظرم باید آماده باشیم تا وقتی که همه چیز در سلامت کامل بود، بتوانیم بازی ها را برگزار کنیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋