دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژوائو در یک مورد هم شبیه رونالدو نیست

والدو فینیو:؛ ژوائو در یک مورد هم شبیه رونالدو نیست؛ اسطوره باشگاه بنفیکا معتقد است مقایسه بین ژوائو فلیکس و کریستیانو رونالدو اشتباه است.

ژوائو در یک مورد هم شبیه رونالدو نیست

به گزارش ورزش، تابستان گذشته بود که ژوائو فلیکس با انتقالی 127 میلیون یورویی بنفیکا را ترک و راهی اتلتیکو شد. انتقال در حالی صورت گرفت که ژوائو هنوز به 20 سالگی نرسیده بود.

ژوائو در یک مورد هم شبیه رونالدو نیست

شروع او در پیش فصل خوب بود ولی با شروع لالیگا افت او شروع شد و هنوز نتوانسته انتظارات را پاسخ بدهد. او منتقدان زیادی هم دارد.

چندی پیش رافائل فن در فارت گفت که ژوائو در تیم اشتباهی توپ می زند چرا که اتلتیکو اصلا فوتبال بازی نمی کند. آنتونیو کاسانو هم اخیرا گفت که پرداخت 127 میلیون یورو برای ژوائو، بسیار زیاد و اغراق آمیز بود.

والدو فینیو ستاره برزیلی سابق بنفیکا جدیدترین منتقد انتقال ژوائو به اتلتیکو است. او به توتو اسپورت گفت:« ژوائو از نظر من در انتخاب تیم اشتباه کرد. او باید به تیمی هجومی تر مثل بارسا، رئال یا سیتی می رفت ولی در هر صورت امیدوارم به اهدافش در اتلتیکو برسد.»

مقایسه با رونالدو:« این کار واقعا اشتباه است. این دو در هیچ موردی شبیه هم نیستند. هر دو سبکی متفاوت بازی می کنند و ژوائو باید بدون توجه به این مقایسه ها مسیر خودش در فوتبال را پیدا کند.»

ژوائو در یک مورد هم شبیه رونالدو نیست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋