دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پالس مثبت هدف آرژانتینی لیورپول

خواکین کورئا، ستاره آرژانتینی لاتزیو که از او به عنوان هدف نقل و انتقالاتی لیورپول یاد می‌شود می‌گوید دوست دارد در انگلیس بازی کند.

پالس مثبت هدف آرژانتینی لیورپول

به گزارش ورزش، خواکین کورئا، ستاره ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه لاتزیو که اخیرا شایعاتی درباره تمایل لیورپول به جذب او در پنجره نقل و انتقالاتی آتی مطرح شده می‌گوید دوست دارد بازی در انگلیس را تجربه کند. البته کورئا در ادامه می‌گوید در حال حاضر تمرکزش بر لاتزیو معطوف است تا این تیم را از خود نرنجاند.

 

پالس مثبت هدف آرژانتینی لیورپول

 

خواکین کورئا در یک لایو اینستاگرامی به هوادارانش گفت:" من بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را دوست دارم. البته در حال حاضر تمرکزم بر لاتزیو معطوف است اما از لیگ برتر هم لذت می‌برم. دلم می‌خواهد زبان انگلیسی‌ام را تقویت کنم و این کار را خواهم کرد".

 

این صحبتهای کورئا در حالی مطرح می‌شود که او در ماه اکتبر  گذشته قراردادی با لاتزیو امضا کرد که تا تابستان 2024 ادامه دارد. ستاره آرژانتینی در این فصل برای لاتزیو 27 بازی انجام داده، 8 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است.

 

کورئا که فوتبالش را از باشگاه آرژانتینی استودیانتس شروع کرده درباره احتمال بازگشت به این تیم گفت:" دوست دارم دوباره برای استودیانتس بازی کنم ولی فعلا در اروپا شرایط خوبی دارم و دلم می‌خواهد چند سال دیگر در اینجا به بازی کردن ادامه دهم".

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋