دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خسارت عجیبی که میهایلوویچ از اسپورتینگ می گیرد

سینیشا میهایلوویچ، بعد از برکناری از هدایت اسپورتینگ لیسبون از این باشگاه شکایت کرد و حالا مشخص شده که ۳ میلیون یورو خسارت از این باشگاه دریافت کرده است.

خسارت عجیبی که میهایلوویچ از اسپورتینگ می گیرد

به گزارش ورزش، سینیشا میهایلوویچ هم اکنون در سری آ فعالیت می کند و هدایت تیم بولونیا را بر عهده دارد. با این حال او پیش از این در پرتغال هدایت تیم اسپورتینگ لیسبون را برعهده داشت؛ اتفاقی که در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۸ رخ داد و سرمربی صرب هدایت یکی از مطرح‌ترین تیم‌های پرتغال را بر عهده گرفت.

حضور سینیشا میهایلوویچ در اسپورتینگ لیسبون یک سناریوی بسیار عجیب بود چرا که او توسط مدیر وقت باشگاه یعنی برونو دو کاروالو به عنوان سرمربی انتخاب شد اما تنها چند ماه بعد به خاطر کودتای هیئت‌مدیره از سمت خود برکنار شد.

 

خسارت عجیبی که میهایلوویچ از اسپورتینگ می گیرد

سوزا سینترا، تنها چند روز بعد به عنوان مدیر جدید اسپورتینگ لیسبون معرفی شد و در اولین اقدام میهایلوویچ را از سرمربیگری اسپورتینگ برکنار کرد تا یک رویه و روش جدید را برای باشگاه اتخاذ کرده باشد. این اتفاق در حالی برای میهایلوویچ رخ داد که او حتی یک جلسه تمرینی هم با اسپورتینگ برگزار نکرده بود.

بعد از اخراج ناجوانمردانه از اسپورتینگ، میهایلوویچ مراحل قانونی را طی کرد و خواستار خسارت از باشگاه پرتغالی شد. حالا این شکایت نتیجه داده و سرمربی صرب سه میلیون یورو خسارت از باشگاه اسپورتینگ دریافت خواهد کرد. همچنین نشریه آبولای پرتغال مدعی شد که این مبلغ به میهایلوویچ پرداخت شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋