دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احتمال تعلیق لالیگا تا فصل تابستان

احتمال تعلیق لالیگا تا فصل تابستان

وزیر بهداشت اسپانیا؛ احتمال تعلیق لالیگا تا فصل تابستان؛ وزیر بهداشت اسپانیا می‌گوید ممکن است ادامه فصل لالیگا تا پیش از شروع فصل تابستان آغاز نشود.

به گزارش ورزش،  درحالیکه اخیرا اخبار زیادی درباره زمان شروع دوباره فصل جاری لالیگا مطرح شده، وزیر بهداشت این کشور می‌گوید هیچ تضمینی وجود ندارد که این لیگ پیش از شروع فصل تابستان از سر گرفته شود.

 

وزیر بهداشت اسپانیا که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی این وزارت‌خانه درباره وضعیت اپیدمی کرونا در این کشور صحبت می‌کرد در پاسخ به سوالهای خبرنگاران به موضوع زمان از سر گیری لالیگا هم پرداخت. لالیگا از اواخر اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به حالت تعلیق درآمده و با اینکه اخیرا امیدهایی درباره شروع دوباره مسابقات از خردادماه مطرح شده ولی وزیر بهداشت اسپانیا گفت در این باره هیچ تضمینی وجود ندارد.

 

احتمال تعلیق لالیگا تا فصل تابستان

 

وزیر بهداشت اسپانیا در این باره گفت:" نمی‌توانم بگویم که فوتبال می‌تواند پیش از شروع فصل تابستان فعالیت خود را از سر بگیرد. صحبت کردن قطعی در این باره یعنی نداشتن دوراندیشی".

 

این در حالی است که پیش از این به تیمهای حاضر در لالیگا اعلام شده بود که برای بازگشت به شرایط تمرینی آماده باشند چرا که ممکن است از اواخر اردیبهشت اجازه شروع دوباره تمرینات‌شان صادر شود. این تصمیمی بوده که هفته گذشته در جلسه مشترک شورای ورزش اسپانیا، فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا گرفته شده است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋