دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازیکن کرونایی مون پلیه از کما بیرون آمد

بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما بیرون آمد

بازیکن باشگاه مون‌پلیه فرانسه که به دلیل ابتلا به کرونا به کما رفته بود از اغما بیرون آمده و حالا بدون نیاز به دستگاه می‌تواند تنفس کند.

به گزارش ورزش، جونیور سامبیا، هافبک باشگاه فرانسوی مون‌پلیه که به دلیل ابتدا به کرونا به کما رفته بود از اغما بیرون آمده و حالا بدون نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی قادر به نفس کشیدن است. این خبر خوشحال‌کننده را مدیر برنامه‌های او در اختیار رسانه‌ها گذاشت.

 

بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما بیرون آمد

 

سامبیا، بازیکن 23ساله مون‌پلیه روز سه‌شنبه هفته گذشته به دلیل علائم التهاب روده و معده و حالت تهوع شدید به بیمارستان منتقل شده و پزشکان تشخیص دادند به ویروس کرونا مبتلا شده است. وضعیت او تا روز پنج‌شنبه بهبود پیدا نکرد و پزشکان بیمارستان مون‌پلیه او را به آی‌سی‌یو منتقل کردند.

 

حالا مدیر برنامه‌های سامبیا خبر خوبی در اختیار رسانه‌ها گذاشت و اعلام کرد او از اغما خارج شده و حالا بدون نیاز به دستگاه می‌تواند نفس بکشد.

 

بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما بیرون آمد

 

او در این باره گفت:" دستگاه تنفس مصنوعی دیگر لازم نیست. بهبود او زمان زیادی نیاز دارد ولی سامبیا حالا دیگر در کما نیست. احتمالا به زودی خبرهای خوبی خواهیم شنید. وضعیت خیلی سختی است. او واقعا قرنطینه را رعایت می‌کرد و همه دستورها را انجام می‌داد. احتمالا در جریان خرید به کرونا مبتلا شده".

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋