دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تماس مورینیو برای راضی کردن مدافع PSG

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام شخصا برای خرید مدافع پاری سن ژرمن وارد غمل شده است.

تماس مورینیو برای راضی کردن مدافع PSG

به گزارش ورزش، قرارداد توماس مونیه با باشگاه متمول فرانسوی در تابستان امسال به پایان می رسد و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد توماس مونیه مورد توجه تاتنهام قرار گرفته و مورینیو شخصا برای راضی کردن این بازیکن با او تماس گرفته است.

 

تماس مورینیو برای راضی کردن مدافع PSG

 

توماس مونیه که از سال 2016 به پاری سن ژرمن ملحق شده بود، در این فصل 27 بار برای این تیم فرانسوی بازی کرده بود و به نظر می رسد روزهای حضور او در ترکیب این تیم فرانسوی رو به اتمام است.

 

تاتنهام در دوران حضور مورینیو در این تیم از نظر دفاعی عملکرد ضعیفی داشته و در بین بدترین تیم های لیگ برتری بوده است. سرمربی پرتغالی قصد دارد در تابستان امسال ترکیب تیمش را تقویت کند و توماس مونیه را به عنوان گزینه مدافع کناری در نظر گرفته است. البته قرارداد یان فرتونگن نیز با تاتنهام رو به پایان است و به نظر می رسد او نیز از جمع بازیکنان اسپرز جدا خواهد شد، پس در این شرایط احتمال انتقال یک مدافع وسط نیز به تاتنهام زیاد است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋