دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هافبک ایتالیایی در آستانه جدایی از یوونتوس

هافبک ایتالیایی در آستانه جدایی از یوونتوس

به نظر می‌رسد که هافبک ایتالیایی یوونتوس یعنی فدریکو برناردسکی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش ورزش، ستاره ایتالیایی یوونتوس یعنی فدریکو برناردسکی فصل کابوس را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد که مائوریتزیو ساری کمتر به این بازیکن جوان خود اعتقاد داشته باشد؛ موضوعی که باعث شده حالا برناردسکی در آستانه جدایی از بیانکونری قرار بگیرد.

این هافبک ایتالیایی در فصل جاری رقابت‌های سری آ بیشتر به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شده و در ۱۸ بازی نتوانسته هیچ گل یا پاس گلی برای یوونتوس به ثبت برساند؛ اتفاقی که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد و یک آمار ناامید کننده برای بازیکنی به حساب می آید که هواداران یووه امید زیادی برای تبدیل شدن او به یک بازیکن بزرگ داشتند.

هافبک ایتالیایی در آستانه جدایی از یوونتوس

عملکرد ناامید کننده برناردسکی باعث شده که طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از جمع یوونتوسی ها به گوش برسد. اتفاقی که در تابستان هم در آستانه به وقوع پیوستن بود و این ایتالیایی به باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک به نظر می رسید اما نهایتا وی در یووه ماندگار شد.

حالا اما گفته می‌شود که اتلتیکومادرید مشتری پروپاقرص برناردسکی به حساب می‌آید و یوونتوس نیز قصد دارد به لحاظ مسائل اقتصادی این بازیکن را هر طور که شده به فروش برساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋