دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الکسیس و نارضایتی شدید از بازگشت به سری آ

الکسیس و نارضایتی شدید از بازگشت به سری آ

الکسیس سانچس ستاره شیلیایی منچستریونایتد که قرضی برای اینتر بازی می کند از وضعیت خود در ایتالیا ناراضی است.

به گزارش ورزش، اولین فصل حضور الکسیس سانچس در سن‌سیرو پس از انتقال قرضی‌اش از منچستریونایتد به اینتر برای او چیزی شبیه یک فاجعه بود.

او به امید پایان تیره‌روزی‌هایش در منچستریونایتد و پیدا کردن فرصت بازی، منچستریونایتد را ترک کرد تا به سری آ برگردد اما در این تیم یکی از بدترین فصول دوران بازیگری‌اش را تجربه‌ کرد.

 

 

الکسیس و نارضایتی شدید از بازگشت به سری آ

 

 

به نظر می‌رسد که مصدومیت و به تبع آن غیبت‌های طولانی و همینطور ارائه بازی‌های نه چندان دلچسب از سوی سانچس در فصل جاری، تکلیف اینتر را با این بازیکن شیلیایی مشخص کرده و قطعی نشدن قرارداد قرضی او حتمی است.

سانچس 31 ساله در این فصل تنها 15 بازی رسمی انجام داده که در آنها هم فقط یک گل زده و سه پاس گل داده است. نارضایتی از انتقال سانچس به اینتر اما یک طرفه نیست و خود او نیز از این جابجایی راضی نیست.

 

 

الکسیس و نارضایتی شدید از بازگشت به سری آ

 

 

الکسیس سالانه 12 میلیون یورو خالص از یونایتد دریافت می کند؛ در حالی که تا 2022 نیز با این باشگاه قرارداد دارد. او مورد نظر اوله گنار سولسشر قرار ندارد و پس از بازگشت نیز باشگاه به دنبال راهی برای خلاصی از دست او با یک انتقال قطعی است.

ضر و زیان اقتصادی به خاطر شیوع کرونا نیز باعث شده تا یونایتد در پی کاهش دستمزد بازیکنانش باشد و در چنین شرایطی فروش الکسیس برای رهایی از پرداخت 12 میلیون یورو دستمزد او، حیاتی به نظر می رسد اما ستاره شیلیایی در هیچ تیم دیگری نمی تواند چنین دستمزدی دریافت کند و به همین دلیل قصد دارد تا پایان قراردادش در یونایتد بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋