دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خالدی: مسئولان سایپا با ما قرارداد نبستند

خالدی: مسئولان سایپا با ما قرارداد نبستند

مدافع سابق سایپا گفت: من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند.

به گزارش ورزش، امید خالدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است. وضعیت پایم به طور کامل خوب شده است و دو ماه است تمرینات خودم را شروع کردم. تمرینات انفرادی سخت است و جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد اما بدنم خیلی شرایط خوبی دارد و به فرم اصلی خودم نزدیک شده‌ام. ماجرای کرونا کمی به نفع ما شده اما سلامتی همه مهم‌ترین اتفاق است.

او درباره انتخاب تیم آینده‌اش گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم اما آن‌ها می‌خواهند وضعیت بدنی مرا ببینند. منتظرم لیگ شروع شود و در تمرینات این تیم‌ها شرکت کنم تا ببینیم در ادامه چه پیش می‌آید. 

مدافع سابق سایپا در واکنش به جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: باید بگویم مسئولان سایپا خیلی معرفت گذاشتند که با من قرارداد نبستند. قبل از این که آقای دایی از تیم برود سفارش کرده بود قرارداد من و محمد سلطانی تمدید شود اما نمی‌دانم چه شد که دیگر از مسئولان سایپا خبری نشد و حتی فقط نصف هزینه عمل من را دادند. من با لب پاره، سر شکسته و در هر شرایطی برای این تیم بازی کردم اما آن‌ها مرا کنار گذاشتند و دیگر با من تماس نگرفتند. با مربی جدید آقای صادقی دو سال هم تیمی بودم و یک سال هم مربی من بوده و نمی‌دانم در نهایت چه شد.

او در پایان اضافه کرد: شاید به من اعتقاد نداشت اما من هم چیزی برای سایپا کم نذاشتم. در نهایت درصدی از قراردادم را بخشیدم و از این تیم رفتم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋