دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کمیته مشورتی؛ راهکاری جدید برای مقابله با خارجی ها

در جلسه امروز مدیران باشگاه ها و فدراسیون فوتبال بحث تشکیل کمیته مشورتی از سوی محمود شیعی در فدراسیون مطرح شده است.

کمیته مشورتی؛ راهکاری جدید برای مقابله با خارجی‌ها

به گزارش ورزش، امروز سومین جلسه  بررسی بدهی و پرونده های بین المللی باشگاه‌ها با حضور مدیران فدراسیون و نمایندگان باشگاه ها در شرایطی مطرح شد که از سوی حمیرا اسدی مدیر دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال، آمار نگران کننده ای در مورد بدهی های باشگاه های ایرانی در فیفا مطرح شد و طبق شکایت های رسیده، باشگاه های ایرانی 50 پرونده در فیفا دارند.


البته این موضوع جدیدی نیست و بارها طی سال های اخیر شاهد اخبار اینچنینی در مورد شکایت بازیکنان و مربیان خارجی از باشگاه های ایرانی در فیفا بوده ایم و آخرین موارد هم به چهره های سرشناسی مانند برانکو  ایوانکوویچ، چپاروف، بودیمیر و ... مربوط بوده است.

جلسه ای که امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد، در واقع تلاشی برای افزایش آگاهی باشگاه های ایرانی برای عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی بوده و تلاش مسئولان فدراسیون این است تا با روش های مختلف از تعداد اینگونه پرونده های ایران در محاکم بین المللی بکاهند.


در بخشی از این جلسه، محمود شیعی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به طور خاص در این رابطه صحبت کرد و بر ضرورت آسیب شناسی مشکلات باشگاه‌ها، تبادل نظر و تجارب مشترک به منظور کاهش موارد و موضوعات مرتبط تاکید کرد و از تلاش هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جهت شکل گیری کمیته مشورتی به منظور پیشگیری از ایجاد مسائل و مشکلات جدید برای باشگاه‌ها خبر داد.


تشکیل این کمیته می تواند اطلاعات و تجربیات گرانبهایی به باشگاه های ایرانی منتقل کند و سبب افزایش دانش آنها در مواجهه با پرونده های مختلف بین المللی شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋