دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماجرای یک اتفاق شرم آور درباره مودریچ

ماجرای یک اتفاق شرم آور درباره مودریچ

او پیراهنش را به من نداد؛ ماجرای یک اتفاق شرم آور درباره مودریچ؛ مدافع پرویی تیم رایو وایه‌کانو در یک خاطره‌نگاری صادقانه درباره یک اتفاق شخصی تلخ در زمین فوتبال حرف زد.

به گزارش ورزش، این مدافع که در یک گفتگوی لایو اینستاگرامی‌ شرکت کرده بود، در حین گفتگو از لحظه ای یاد کرد که در دوران فوتبالش شرم آور است. لوییس آدوینکولا به موضوعی اشاره می‌کرد که در دیدار دوستانه تیم های پرو و کرواسی رخ داده بود. زمانی که او نزد لوکا مودریچ می‌رود که پیراهنش را با وی عوض کند اما ستاره کروات تیم رئال مادرید از این کار امتناع می ورزد.

آدوینکولا گفت: از مودریچ سوال کردم آیا می‌توانم پیراهنم را با تو تعویض کنم؟ جواب داد: نه! قبلا رائول روییداز از من این درخواست را کرده و شرمنده ات هستم.

آدوینکولا می‌گوید: من چندان طرفدار تعویض پیرهن ها نیستم مگر این که پای بازیکن خاصی وسط باشد و دو پیراهنی که در کلکسیون من قرار دارند، پیراهن های خاکی رودریگز و گیلیان ام باپه هستند. راستش، اگر شما در این باره درخواست کنید و جواب رد بشنوید، باعث خجالت زیادی خواهد شد. خود من وقتی این درخواست منفی را شنیدم احساس کردم تمام صورتم قرمز است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋