دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به خاطر دل بوسکه نمی خواستیم جشن قهرمانی بگیریم

ایوان اِلگرا:؛ به خاطر دل‌بوسکه نمی‌خواستیم جشن قهرمانی بگیریم؛ ایوان اِلگرا مدافع سابق رئال مادرید از تصمیم بازیکنان تیم در سال 2003 و پس از قهرمانی لالیگا پرده برداشتو.

به خاطر دل‌بوسکه نمی‌خواستیم جشن قهرمانی بگیریم

به گزارش ورزش، رئال مادرید فصل 03-2002 با هدایت ویسنته دل بوسکه توانست قهرمان لالیگا شود. تا هفته های پایانی رقابت برای قهرمانی بین رئال مادرید و سوسیداد بود و در نهایت کهکشانی ها با پیروزی 3-1 بر بیلبائو توانستند قهرمانی خود را قطعی کنند.

رئال البته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با شکست 4-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس، از راهیابی به فینال باز ماند. شکستی که مقدمه برای اخراج ویسنته دل بوسکه را فراهم کرد. اتفاقی که در پایان فصل رخ داد و کارلوس کی روش جای او را گرفت.

به خاطر دل‌بوسکه نمی‌خواستیم جشن قهرمانی بگیریم

ایوان اِلگرا مدافع سابق رئال در مورد اخراج دل بوسکه گفت:« شنیده بودیم که قرار است دل بوسکه اخراج شود. ما قهرمان لالیگا شده بودیم و قرار بود به ساختمان شهرداری برای جشن قهرمانی برویم. بازیکنان تصمیم گرفته بودند به خاطر اخراج دل بوسکه به این مراسم نروند اما در نهایت تصمیم عوض شد و در جشن قهرمانی حاضر شدیم.

سران باشگاه می خواستند دل بوسکه را اخراج کنند ولی ما مخالف بودیم و آن تصمیم را غیرمنصفانه می دانستیم.»

اِلگرا در دوره ای مدافع رئال بود که تیم پر از ستاره های کهکشانی بود:« زیدان، بکام و فیگو بیش از همه حرفه ای بودند و روبرتو کارلسو و رونالدو نازاریو کمتر. آنها اگر شنبه بازی داشتیم و می بردیم، فردایش با هواپیمای اختصاصی خود به تفریح می رفتند ولی اگر یکشنبه بازی داشتیم، جمعه یا شنبه این کار را انجام نمی دادند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋