دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فوری: مرگ مدافع 22ساله لوکوموتیو در قرنطینه

مدافع جوان تیم لوکوموتیو مسکو، در حالیکه در قرنطینه خانگی به صورت انفرادی مشغول تمرین بود درگذشت.

فوری: مرگ مدافع 22ساله لوکوموتیو در قرنطینه

به گزارش ورزش، اینوکنتی ساموخوالوف، مدافع جوان و 22ساله باشگاه روسی لوکوموتیو مسکو، درحالیکه به دلیل بحران اپیدمی کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در حال انجام یک تمرین انفرادی در خانه‌اش به شکلی غم‌انگیز از دنیا رفت.پ

فوری: مرگ مدافع 22ساله لوکوموتیو در قرنطینه

 

باشگاه لوکوموتیو مسکو دیشب خبر مرگ بازیکن جوان خود را با انتشار یک بیانیه تایید کرد. در حالیکه به دستور دولت روسیه، کلیه رقابتهای فوتبال در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، ساموخوالوف برای حفظ آمادگی جسمانی‌اش در خانه خود مشغول تمرین انفرادی بوده که متاسفانه از دنیا رفته است.

 

در بیانیه باشگاه لوکومتیو چنین آمده:" مدافع ما اینوکنتی ساموخوالوف در روز 20 آوریل درگذشت. این فوتبالیست ما در جریان یک تمرین انفرادی بیمار شد. جزئیات این تراژدی به زودی اعلام می‌شود. ساموخوالوف همسر و یک فرزند دارد.  اف‌سی لوکوموتیو از اتفاقی که افتاده شوکه و بهت‌زده است. این اتفاق برای خانواده ما بسیار غم‌انگیز است".

 

فوری: مرگ مدافع 22ساله لوکوموتیو در قرنطینه

 

ساموخوالوف که از سال 2015 به لوکوموتیو پیوسته تا کنون برای تیم اول باشگاه به میدان نرفته بود و برای تیم دوم باشگاه که در لیگ دسته سه فوتبال روسیه حضور داشت بازی می‌کرد.

 

مربی تیم دوم لوکوموتیو، الکساندر گیرشین در گفتگو با رسانه‌های روسی مدعی شد علت مرگ ناگهانی ساموخوالوف سکته قلبی بوده. او در این باره گفت:" وحشتناک است. دکترها به ما گفته‌اند که علت مرگ او مشکل قلبی بوده. با توجه به اینکه دکترها به او اجازه تمرین داده بودند باید فرض را بر این بگیریم که او هیچ مشکلی نداشته".

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋