دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حریف استقلال دعوا را برد و بازیکن گرفت

الاهلی عربستان پیروز بر الاهلی مصر؛ حریف استقلال دعوا را برد و بازیکن گرفت؛ بازیکن مورد دعوای دو باشگاه الاهلی (عربستانی و مصری) در نهایت به جمع عربستانی ها اضافه شد.

حریف استقلال دعوا را برد و بازیکن گرفت

به گزارش ورزش، اختلاف بین دو باشگاه الاهلی این روزها به اوج خود رسیده است. اختلافی که بین عربستانی ها و مصری ها به دلیل عبداله آل سعید به وجود آمده است و به همین دلیل الاهلی عربستان در مورد تصمیم فدراسیون بین المللی فوتبال اظهارنظر کرد. اظهارنظر مسئولان این باشگاه پس از رد شدن شکایت الاهلی مصر توسط کمیته انضباطیی فیفا انجام شد.

محمد الحارثی، مدیرعامل باشگاه الاهلی عربستان در این باره گفت: از ابتدا هم ما می دانستیم بابت این شکایت بحرانی به تیم وارد نخواهد شد چرا که مطمئن بودیم که فسخ قرارداد عبداله آل سعید بدون مشکل است و در زمانی انجام شد که وی دیگر قراردادی با الاهلی مصر نداشت به همین دلیل بدون اینکه بخواهد مبلغی به این باشگاه بپردازد از جمع مصری ها خارج شد.

او در این باره ادامه داد: باشگاه الاهلی مصر به دلیل جدایی این بازیکن درخواست غرامت 2 میلیون دلاری کرده بود اما همان طور که گفتم و حق با بازیکن ما بود و کمیته انضباطی فیفا درخواست مصری ها مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد او را رد کرد. این پرونده هم پس اظهارنظر فیفا بسته شد مگر که آنها بخواهند تقاضای تجدید نظر بدهند. به هرحال منتظر می مانیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد چیزی که در حال حاضر قطعی است قرارداد ما با عبداله آل سعید است که آن را بسته ایم.

مدیرعامل الاهلی در پاسخ به سوالی که درباره بحران کرونا و از کار افتادن لیگ عربستان نیز گفت: نه فقط در عربستان که در همه جای دنیا تحت تاثیر این بحران قرار گرفته اند و همه رقابت ها به حالت تعطیلی درآمده است. به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا درصدی از قراردادهای بازیکنان حرفه ای کم شود و البته همه هم این تصمیم را درک کرده اند و از آن حمایت کردند.

پس از شکایت مصری ها به فیفا، رای به عبداله آل سعید داده شد  و با تقاضای تجدید نظر احتمالی آنها، باید در انتظار رای نهایی درباره پیوستن یا جدایی آل سعید از جمع عربستانی ها بود.

الاهلی عربستان که این روزها به دنبال تقویت تیم خود است در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول با استقلالی ها همگروه است.

این اتفاق در عربستان باعث شده است که فدراسیون فوتبال عربستان 50 درصد از قراردادهای بازیکنان حرفه ای را کاهش دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋