دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سلطانی: بله مجیدی درخواست خارجی می خواهد

شاید سه روز دیگر پول به حساب میلیچ و دیاباته واریز شود؛ سلطانی: بله مجیدی درخواست خارجی می خواهد؛ معان ورزشی باشگاه استقلال تایید می کند که سرمربی این تیم خواهان به خدمت گرفتن دستیار خارجی است.

سلطانی: بله مجیدی درخواست خارجی می خواهد

امیر سلطانی در مورد جلسه در فدراسیون فوتبال گفت: هیچ صحبتی در مورد ممنوعیت خرید بازیکن و مربی جدید نشد. در این جلسه پیشنهاد شد خارجی هایی که می آیند قراردادشان ریالی بسته شود.

او در مورد پرونده های خارجی باشگاه گفت: پرونده ها دو دسته هستند، پرونده هایی که حکم نهایی گرفته اند قصد داریم از محل مطالبات مان در فیفا پرداخت کنیم و در مورد پرونده های دیگر هم امیدوار به تغییر رای هستیم.

وی افزود: طبق استعلامی گه گرفته ایم فعلا خطری استقلال را تهدید نمی کند. من با خانوم اسدی، بین الملل فدراسیون حرف زدم و ایشان هم امیدوار بودند حکم هایی که قطعی شده از مطالبات ما پرداخت شود.

معاون استقلال در مورد پرداخت پول به دیاباته و میلیچ گفت: این شخص که پول را داده با آقای مدیرعامل در ارتباط است و من اطلاعی در مورد آن ندارم. 

سلطانی در مورد تشکر مدیرعامل استقلال از فردی که چندان خوشنام نیست و اینکه میلیچ مدعی شده پولی دریافت نکرده است هم گفت: من در مورد مصاحبه آقای سعادتمند نمی توانم حرف بزنم. معمولا پروسه انتخاب پول در اروپا بین سه تا 5 روز طول می کشد. شاید پول دو سه روز بعد به حساب این بازیکنان واریز شود. این را هم بگویم اگر کسی در گوشه ای از دنیا تخلفی کرده من نباید  در مورد آن نظر بدهم. 

او در مورد کسر قرارداد از بازیکنان گفت: کسر قرارداد قانون نیست. یکسری از بازیکنان قراردادهای خود را به صورت خیریه بخشیده اند.


معاون ورزشی استقلال در مورد ادامه می گوید: بحث ادامه لیگ به این راحتی نیست و بازیکنان از فرم خارج شده اند. ضمن اینکه باید بین دو لیگ بیش از 70 روز فاصله باشد. فکر می کنم فدراسیون هم منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال است. 

سلطانی در مورد اینکه مجیدی دستیار خارجی خواسته است هم گفت: بله ایشان همان ابتدا درخواست داشتند اما چون این مربی قرارداد داشت نشد.


او در مورد گلاایه ها فرهاد مجیدی در فضای مجازی هم گفت: در مورد شخص ثالث از من سوال نپرسید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋