دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقابل رونالدو زانو زده و التماس کردم

مقابل رونالدو زانو زده و التماس کردم

مارکو ماتراتزی:؛ مقابل رونالدو زانو زده و التماس کردم!؛ مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر در مورد رابطه اش با سرمربیان این تیم صحبت کرد.


به گزارزش ورزش، هر چقدر مارکو ماتراتزی در دوران حضور در اینتر شیفته ژوزه مورینیو بود، با رافا بنیتس مشکل داشت و این مدافع خشن همیشه نیز خاطراتی تلخی از او عنوان کرده است. حالا مارکو ماتراتزی از دلایل جدایی رونالدو برزیلی از اینتر توضیحاتی ارائه داده است.

 

مارکو ماتراتزی گفت: "من علاقه ندارم بعد از سوت پایان با بازیکن حریف دست بدهم. من از بازیکنی که با من دست نمی داد خوشم می آمد، زیرا این یعنی من او را اذیت کرده ام. بهتر است احترام و صداقت را حفظ کنیم. دست دادن زمانی خوب است که تحمیلی نباشد، به عنوان مثال من با رافا بنیتس دست نخواهم داد.

 

مقابل رونالدو زانو زده و التماس کردم

 

مورینیو یک پدیده بود، او می دانست که چگونه سطح مناسبی از تنش را در بین بازیکنان حفظ کند. او در بین نیمه فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ  به ما گفت خیلی خوب بازی می کنیم، باید بدتر از این باشیم."

 

مارکو ماتراتزی همچنین مدعی شد در سال 2007، رونالدوی برزیلی به جای انتقال به میلان قصد داشته به اینتر بازگردد، اما این اتفاق رخ نداده است. مدافع ایتالیایی گفت: "رونالدو می خواست به اینتر بازگردد. او حتی در سال 2002 نیز نمی خواست اینتر را ترک کند. من در رختکن مقابل رونالدو زانو زده و التماس کردم که بماند، اما او گفت اینجا یا جای من است یا هکتور کوپر و آنجا بود که متوجه شدم او قصد جدایی دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋