دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساری هرگز به من فرصت درخشش نداد

ساری هرگز به من فرصت درخشش نداد

امره جان:؛ ساری هرگز به من فرصت درخشش نداد؛ امره جان، ستاره آلمانی دورتموند می‌گوید که در یوونتوس به او شانس کافی برای درخشش داده نشده است.

به گزارش ورزش، امره جان که با امید های فراوان از لیورپول یوونتوس پیوسته بود، در فصل اول خود روزهای نسبتا خوبی را در این تیم تورینی پشت سر گذاشت اما بعد از انتخاب ماریتزیو ساری به عنوان سرمربی بیانکونری نتوانست ارزش های خود را در این تیم ایتالیایی به اثبات برساند؛ موضوعی که بر اساس ادعای خود او، سرمربی ایتالیایی در آن نقش اساسی را ایفا کرده است.

هافبک آلمانی بعد از کش و قوس‌های های فراوان اما در نقل و انتقالات زمستانی یوونتوس را ترک کرد و راهی دورتموند شد. امره جان پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا مهره اصلی تیم لوسین فاوره تبدیل شده بود به نظر می‌رسد که او قصد دارد در تیم آلمانی به روزهای خوب گذشته بازگردد.

ساری هرگز به من فرصت درخشش نداد

با این حال امره جان می گوید که در یوونتوس به او فرصت کافی برای درخشش داده نشده است. او در این باره گفت: " ساری هرگز به من فرصت نداد بنابراین روزهای بسیار سخت و دشواری را در یوونتوس پشت سر گذاشتم. این در حالی بود که من بخش مهمی از تیم فصل گذشته یوونتوس بودم. قهرمانی در اسکودتو و حضور در لیگ قهرمانان اروپا. در هر صورت یوونتوس یک فصل زیبا در حرفه من باقی خواهد ماند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋