دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منچستر تیم مناسبی برای هری کین نیست

منچستر تیم مناسبی برای هری کین نیست

هری ردنپ:؛ منچستر تیم مناسبی برای هری کین نیست؛ سرمربی سابق تاتنهام اطمینان دارد که هری کین در این باشگاه می ماند. او منچستریونایتد را مقصد مناسبی برای ستاره ملی پوش نمی داند.

به گزارش ورزش، هری کین ستاره باشگاه تاتنهام اخیرا در یک مصاحبه گفت که ممکن است برای رسیدن به آرزوها و جاه‌طلبی‌هایش، باشگاه را ترک کند، 

هری کین ساخته و پرداخته باشگاه تاتنهام است و در هفت سالی که در تیم بزرگسالان باشگاه بازی می‌کند، نقش مهمی در بهبود شرایط اسپرز داشته است.

تاتنهام با هری کین موفق شده هر ساله در بین چهار تیم اول لیگ برتر حضور داشته باشد و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. کین 26ساله برای تاتنهام 278 بازی انجام داده و 181 گل به ثمر رسانده و با پیراهن این تیم نام خود را به عنوان یکی از خطرناک‌ترین مهاجمین مرکزی اروپا مطرح کرده است.

منچستر تیم مناسبی برای هری کین نیست

هری ردنپ سرمربی مشهور انگلیسی که سابقه هدایت تاتنهام را نیز دارد، در مورد هری کین گفت:« مهاجم نوکی بهتر از هری کین در دنیا نیست. او شاید مسی و رونالدو نباشد ولی در پست شماره 9 بی رقیب است و کارهایی انجام می دهد که کسی دیگر نمی تواند.

جدایی کین؟ این اتفاق نباید به هر قیمتی رخ دهد. در حال حاضر او بازیکن تاتنهام است و اگر پیشنهادی برسد، باید دنیل لِوی(مالک) و ژوزه مورینیو(سرمربی) در مورد آن تصمیم گیری کنند. اگر پیشنهادی دیوانه کننده برسد، فروش او منطقی خواهد بود تا با پول آن برای بازسازی تیم هزینه شود. به شخصه اما مطمئنم که او در تاتنهام خواهد ماند.»

مقصد بعدی کین:« یونایتد شاید گزینه خوبی باشد ولی این یونایتد بهتر از تاتنهام نیست. کین در صورت ترک تاتنهام باید به بارسلونا یا رئال برود.»

منچستر تیم مناسبی برای هری کین نیست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋