دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک مقصد غیر منتظره در انتظار ماسیمیلیانو آلگری

گفته می‌شود که محمد بن سلمان قصد دارد در صورت خرید نیوکسل ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کند.

یک مقصد غیر منتظره در انتظار ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش ورزش، گفته می شود گروه سرمایه گذاران عربستانی به سرگروهی محمد بن سلمان در آستانه خرید سهام باشگاه انگلیسی نیوکسل قرار دارند. همچنین بر اساس ادعای اسپورت مدیاست این گروه ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان هدف خود برای سرمربیگری در نیوکسل انتخاب کرده‌اند.

اسپورت مدیاست ادعا می کند که شاهزاده سعودی قصد دارد نیوکسل را به یک تیم مدعی در لیگ برتر انگلیس تبدیل کند و در این راه دست به رویاپردازی خواهد زد که یکی از آنها امضای قرارداد با سرمربی سابق یوونتوس یعنی ماسیمیلیانو آلگری خواهد بود.

یک مقصد غیر منتظره در انتظار ماسیمیلیانو آلگری

گفته می شود آنها برای راضی کردن آلگری به منظور حضور در نیوکسل، قصد دارند بازیکنان نام آشنایی را برای این تیم انگلیسی جذب کنند.

سرمربی سابق تیم‌های میلان و یوونتوس در کارنامه کاری خود ۶ اسکودتو، ۴ کوپا ایتالیا و ۳ سوپرکاپ ایتالیا را به ثبت رسانده و همچنین پیش از این گفته شده بود که او در حال یادگیری زبان انگلیسی است.

با این حال به جز نیوکسل، تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز خواهان امضای قرارداد با این سرمربی ایتالیایی هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋