دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دومین دوره تعلیق در قطر آغاز شد

تا پایان ماه آوریل؛ دومین دوره تعلیق در قطر آغاز شد؛ مرجع برگزار کننده کلیه رقابت هاب ورزشی در قطر یعنی المپیک قطر، تعلیق کلیه فعالیت های ورزشی خود را تا پایان آوریل تمدید می کند.

دومین دوره تعلیق در قطر آغاز شد

به گزارش ورزش، با توجه به عدم جمع شدن بساط ویروس کرونا، کمیته المپیک قطر نیز به مانند بسیاری دیگر از کشورهای درگیر، موضوع تمدید دوران تعلیق کلیه رقابت های ورزشی قطر را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و شیوع بیشتر آن را در دستور کار خود قرار داد و به زودی نیز این اتفاق خواهد افتاد تا از این طریق سازمان ها و نهادهای ورزشی از برگزار نشدن رقابت های ورزشی اطمینان حاصل کنند. 

کمیته المپیک قطر در حساب رسمی خود در توئیتر آورده است که در راتای اقدامات پیشگیرانه ای که دولت قطر برای کاهش شیوع ویروس کرونا انجام داده است، در حالی که دوره اول تعلیق در پایان یافته است، تصمیم گرفته شده است تا تعلیق کلیه رقابت های ورزشی این کشور از امروز تا 30 آوریل (11 اردیبهشت ماه) تمدید شود و به دلیل امنیت کلیه ورزشکاران و شرکت کنندگان، آنها نمی توانند در هیچ رقابت ورزشی حضور پیدا کنند. 

کمیته المپیک قطر که مسئولیت برگزاری کلیه رقابت های ورزشی در قطر را برعهده دارد این تصمیم را با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت این کشور گرفته است و به همه ورزشکاران و تیم های وزشی ابلاغ کرده است و آنها مجبور به رعایت آن هستند.


قطری ها پیش از این دوره اول تعلیق خود را تا روز 29 اسفند ماه سال گذشته قرار داده بودند اما فعال ماندن ویروس کرونا در ای کشور و کشورهای مختلف باعث شد تا دومین دوره تعلیق کلیه رقابت های ورزشی در قطر نیز تا پایان ماه آوریل کلید بخورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋