دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعتراض شدید ریکانی نسبت به مشکلات مالی نفت

اعتراض شدید ریکانی نسبت به مشکلات مالی نفت

این حجم از بی تفاوتی همچون لکه ننگی بر پیشانی این فوتبال می ماند؛ اعتراض شدید ریکانی نسبت به مشکلات مالی نفت؛ کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت نسبت به مسائل اخیر این باشگاه با انتشار پستی واکنش نشان داد و از حق بازیکنان این تیم دفاع کرد.

 به گزارش گورزش"، طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که دراین دو فصل اخیر نقش بسزایی در به دست امدن نتایج خوب این تیم دارد، با انتشار پستی منتقدانه نسبت به عدم رسیدگی به تیم فوتبال صنعت نفت واکنش نشان داد و نسبت به مشکلات مالی این تیم وعدم پرداخت قرارداد ها به شدت اعتراض کرد.


ریکانی در این پست چنین نوشته است :

زیبایی یک روی سکه این بازی بزرگ است...
فوتبال نیز مانند هر پدیده ای دیگر وقتی با مشتی وعده وعیدهای دروغ گره بخورد، روی زشت خود را نمایان می کند.
شایسته آبادان و تیم ریشه دار آن نیست که این روزها تا این حد تحت تاثیر تصمیمات غیر مسئولانه و قولهای بی پایه قرار بگیرد.
تیمی که به همت بازیکنانش با کمترین چشم داشت مالی اکنون در جایگاه شایسته ای قرار دارد، حالا برای پرداخت مطالبات مالی بازیکنان هر روز عذر و بهانه ای جدید می تراشد.
کجا هستند آن مدعیانی که در شرایط بحرانی همواره بازیکنان را مقصر می دانستند؟ چرا حالا از حق و حقوق تیم و بازیکنان نمی گویند؟ این سکوت عامدانه را چه وجدان بیداری می پذیرد؟
چندین ماه تاخیر به بهانه واریز نشدن پول از اهواز به آبادان بود.حالا که پول چند هفته ای است که در آبادان انتظار چند امضای فرمایشی را می کشد.چرا صریح نمی گویید کجای کار می لنگد؟
چشم امید تمام این بازیکنان برای امرار معاش به همین قراردادهاست.فوتبال شاید برای بقیه یک سرگرمی در زندگی باشد اما برای یک فوتبالیست تمام زندگی اش است.
روزها می گذرد و این حجم از بی تفاوتی همچون لکه ننگی بر پیشانی این فوتبال می ماند."
باید روزهای آتی منتظر بمانیم و ببینیم که صحبت های کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  آیا می تواند تاثیر گذار باشد یا خیر؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋