دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بایرن می توانست با ۵ میلیون یورو واران را جذب کند

بایرن می‌توانست با ۵ میلیون یورو واران را جذب کند

ویلی سانیول، ستاره سابق بایرن مونیخ، می‌گوید که این تیم می‌توانست در مقطعی رافائل واران را با ۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

به گزارش ورزش، رافائل واران به عنوان یکی از درخشان ترین استعدادهای فوتبال اروپا کار خود را به شکل جدی از باشگاه لانس فرانسه آغاز کرد. روند فوق العاده و پیشرفت سریع این مدافع فرانسوی اما باعث شد که ژوزه مورینیو به جذب این بازیکن علاقمند شود؛ اصرار ژوزه مورینیو که در آن زمان هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، نتیجه داد و این ستاره فرانسوی در سال ۲۰۱۱ با قراردادی ۶ ساله راهی لوس بلانکوس شد.

بایرن می‌توانست با ۵ میلیون یورو واران را جذب کند

واران از زمان پیوستن به رئال مادرید ۳۰۱ بازی برای این تیم انجام داده و موفق به ثبت ۱۴ گل شده است. او همچنین با این تیم ۱۷ قهرمانی به دست آورده است. با این حال ویلی سانیول می‌گوید که بایرن مونیخ اگر بهترین عمل می کرد، می توانست این مدافع را به خدمت بگیرد. او در این باره گفت: " وقتی در بایرن بودم یکی از دوستانم به من زنگ زد و گفت شما باید به لانس بروید و عملکرد یک بازیکن کم سن و سال را از نزدیک ببینید.

بعد از تماشای یک نیمه از بازی او متوجه شدم که واران به چه بلوغی رسیده است. او در نیمه اول به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و در نیمه دوم به دفاع مرکزی منتقل شد."

سانیول در ادامه گفت: " من ارتباطاتی با باشگاه لانس داشتم و موفق شدم برای جذب واران یک قیمت ۵ میلیون یورویی از آنها بگیرم. وقتی این موضوع را به مدیریت ورزشی بایرن منتقل کردم آنها گفتند که این مبلغ برای یک بازیکن ۱۸ ساله زیاد است. دو ماه بعد او با ۱۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و مطمئنم که از این موضوع پشیمان نیست. با این حال ناتوانی بایرن در جذب او بسیار ناامید کننده بود؛ مدافعی که می توانست ۱۰ تا ۱۲ سال برای بایرن مونیخ به میدان برود."

بایرن می‌توانست با ۵ میلیون یورو واران را جذب کند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋