دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم درستی بود که به منچستریونایتد نرفتم

ده روسی:؛ تصمیم درستی بود که به منچستریونایتد نرفتم؛ دانیله ده روسی، ستاره سابق آ اس رم، تایید کرد که همیشه علاقه زیادی به منچستریونایتد داشت اما خط  هافبک پرقدرت این تیم، مانع از رفتن او به الدترافورد شد.

تصمیم درستی بود که به منچستریونایتد نرفتم

به گزارش ورزش، ده روسی که تقریبا تمام دوران حرفه ای اش را در آ اس رم سپری کرد، بعد از مدت کوتاهی حضور در بوکا جونیورز، چند ماه قبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او که تقریبا دو دهه برای رم بازی کرد، تایید کرد که رفتن به منچستریونایتد برایش وسوسه انگیز بود اما به دلیل حضور ستاره های زیادی در خط میانی شیاطین سرخ، این انتقال صورت نگرفت.

او در گفتگو با اسکای اسپورتس، در پاسخ به این سوال که دوست داشت برای کدام تیم انگلیسی بازی کند، گفت:" از زمانی بچگی، عاشق منچستریونایتد بودم. اما تصمیم درستی بود که به منچستریونایتد نرفتم زیرا روی کین و پل اسکولز که بازیکنان فوق العاده ای هستند، آنجا بازی می کردند. رفتن به بوکا جونیورز هم واقعا چیزی بود که می خواستم. من هرگز نمی خواستم از رم جدا شوم اما در بوکا احساس می کردم خدا هستم."

 

تصمیم درستی بود که به منچستریونایتد نرفتم

 

در این برنامه یک پیام ویدئویی از لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، خطاب به ده روسی پخش شد و کاپیتان سابق رم در مورد این مدافع ملی پوش ایتالیایی که به داشتن شخصیتی سخت و عجیب معروف است، گفت:" ما درمورد کسی صحبت می کنیم که خیلی از کسانی که من می شناسم می گویند آدم ناخوشایند و دوست نداشتنی ای دارد. چنین درک و سابقه ای از بونوچی وجود دارد اما همه آنها اشتباه می کنند. او یک حرفه ای تمام عیار است و ناراحت کننده است که مردم فکر می کنند او دوست نداشتنی است.

او گاهی اوقات در زمین می تواند برای بازیکنان حریف اذیت کننده باشد اما این به خاطر پیراهنی است که او به تن می کند زیرا آن باشگاه، شیوه خاصی از نگرش را به شما می دهد و به همین دلیل است که آنها تا این اندازه به پیروزی می رسند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋