دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

می خواهم خودم را در بارسلونا ثابت کنم

جونیور فیرپو:؛ می خواهم خودم را در بارسلونا ثابت کنم؛ جونیور فیرپو، مدافع جوان بارسلونا مدعی شد قصد دارد خودش را در این تیم ثابت کند.

می خواهم خودم را در بارسلونا ثابت کنم

به گزارش ورزش، جونیور فیرپو، مدافع اسپانیایی و 24 که یک سال قبل و به عنوان گزینه جانشین برای یوردی آلبا از رئال بتیس راهی نوکمپ شد، در فصل اول نتوانسته توانایی هایش را به نمایش بگذارد و حتی اخباری در مورد احتمال جدایی او در تابستان امسال از بارسلونا شنیده شده است. اما جونیور فیرپو اذعان داشت مصدومیت شرایط را برای او دشوار کرده و او قصد دارد در آینده توانایی هایش را به اثبات برسند.

 

می خواهم خودم را در بارسلونا ثابت کنم

 

جونیور فیرپو گفت: "شرایط برای من آسان نبوده، زیرا وقتی من در بهترین شرایط خودم در ترکیب بارسلونا قرار داشتم، دچار یک مصدومیت جزئی شدم. اما من همیشه می خواهم مثبت باشم. من خوبی به یک شهر جدید و یک باشگاه جدید انتقال یافته ام که بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

 

من در حال حاضر در دوره سازگاری و اخت شدن با شرایط تیم جدیدم قرار دارم. من واقعا علاقمند به بازگشت به تمرینات و بازی کردن در ترکیب بارسلونا هستم. من واقعا قصد دارم ثابت کنم چگونه بازیکنی هستم و نشان دهم شما هنوز توانایی های واقعی من را از زمان امضای قرارداد ندیده اید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋