دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چالش شوچنکو بعد از اوکراین؛ لیگ برتر یا سری آ

چالش شوچنکو بعد از اوکراین؛ لیگ برتر یا سری آ

آندره آ مالدرا، یکی از دستیاران آندری شوچنکو مدعی شد که چالش بعدی مربیگری او در سری آ یا لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش ورزش، آندری شوچنکو در دوران مربیگری نیز بسیار درخشان ظاهر شده و بسیاری آینده فوق العاده ای را برای او در این زمینه متصور هستند. شوچنکو اخیرا موفق شد با اوکراین به شکل قاطعانه ای راهی مرحله نهایی رقابت های یورو شود؛ موضوعی که نشان داد او از چه توانایی های بالایی در حرفه مربیگری برخوردار است.

چالش شوچنکو بعد از اوکراین؛ لیگ برتر یا سری آ

آنالیزور سابق میلان، تحلیلگر نشریه توتو اسپورت و یکی از دستیاران حال حاضر شوچنکو صحبت های جالبی را درباره او مطرح کرده است. آندره آ مالدرا در این رابطه گفت: " بعد از تجربه مربیگری در تیم ملی، هدف شوچنکو حضور در یک تیم باشگاهی خواهد بود. چه در سری آ باشد و چه در لیگ برتر برای او فرقی نمی‌کند. او یک انسان سختکوش است که از ابتدا نیز من را تحت تاثیر خود قرار داد. او دوست دارد که به هر دیدگاهی گوش کند و به نظر شما کاملا احترام می گذارد."

مالدرا در ادامه گفت: " شوچنکو از مربیانی که با آنها کار کرده چیزهای زیادی یاد گرفته است. آنچلوتی برای او یک مربی واقعی بود. شوچنکو یک چهره معتبر است و بازیکنان به او اعتماد کامل دارند؛ چیزی که در فوتبال مدرن کاملاً ضروری است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋