دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نیمار: بعضی روزها به خودم هم شک می کردم

نیمار: بعضی روزها به خودم هم شک می کردم

مصدومیت های متوالی در چند فصل اخیر به کابوسی برای نیمار تبدیل شده اند.

به گزارش ورزش، نیمار سال 2017 بود که در انتقالی جنجالی بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و گران ترین فوتبالیبست دنیا لقب گرفت اما از ان زمان او دیگر نتوانسته به بهترین فرم خودش برگردد و در این قضیه مصدومیت ها نیز نقش مهمی ایفا کرده اند.

نیمار: بعضی روزها به خودم هم شک می کردم

ستاره برزیلی در دو فصل گذشته و در حساس ترین مقطع به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش به دور مانده و پی اس جی هم از غیبت او در لیگ قهرمانان ضربه فراوانی دید.

او کوپا آمه ریکای 2019 را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد هرچند در نهایت برزیل بدون او عنوان قهرمانی را کسب کرد. مصدومیت های متوالی نیمار باعث شده تا او حتی خودش به توانایی هایش تردید کند.

نیمار در این رابطه گفت:« بدترین اتفاق برای یک بازیکن حرفه ای مصدومیت است. از این موضوع در دو فصل اخیر خیلی آسیب دیدم. گاهی اوقات خودم را زیر سوال می بردم.»

نیمار: بعضی روزها به خودم هم شک می کردم

تنها این مصدومیت ها روی بازیکن پاری سن ژرمن تاثیر نگذاشته است. او از مرگ کوبی برایانت که به دلیل سقوط هلی کوپتر جانش را از دست داد به شدت ناراحت شده بود. نیمار در این رابطه گفت:« مرگ کوبی روی من خیلی اثر گذاشت چون زندگی های ما خیلی به هم مرتبط هستند. زمانی که با یک نفر آشنا می شوید بدون این که در نظر داشته باشید ورزشکار است یک رابطه خیلی متفاوت شکل می گیرد. رابطه ام با کوبی خیلی خاص بود. ورزش و جامعه یک فرد خیلی خاص را از دست دادند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋