دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توصیه والدراما به خامس: از رئال مادرید فرار کن

اسطوره فوتبال کلمبیا کارلوس والدراما از فوتبالیست هموطنش خامس رودریگز خواست رئال مادرید را ترک کرده و فوتبال را در باشگاهی دیگر دنبال کند.

توصیه والدراما به خامس: از رئال مادرید فرار کن

به گزارش ورزش، خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید در فصلهای اخیر در این تیم با بی‌مهری مواجه شده و بعد از مدتی حضور قرضی در بایرن مونیخ، از زمان بازگشت به رئال به ندرت به ترکیب این تیم وارد شده است. حالا کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا در توصیه‌ای به این فوتبالیست هموطنش می‌گوید خامس باید رئال را ترک کند و باید متوجه باشد که می‌تواند در هر تیمی در دنیا بازی کرده و بدرخشد.

 

توصیه والدراما به خامس: از رئال مادرید فرار کن

 

خامس بعد از دو فصل حضور قرضی در بایرن مونیخ از تابستان گذشته به رئال بازگشت ولی از آن زمان تا امروز تنها سیزده بار با پیراهن این تیم بازی کرده است.

 

درحالیکه اخیرا شایعاتی درباره پیوستن خامس به آرسنال مطرح شده، والدراما در مصاحبه با رادیو کاراکول گفت:" خامس حالا دیگر آنقدر بزرگ شده که خودش برای خودش تصمیم بگیرد. او حالا 111 بازی ملی در کارنامه دارد. ولی من اگر به جای او بودم از رئال مادرید فرار می‌کردم".

 

توصیه والدراما به خامس: از رئال مادرید فرار کن

 

اسطوره فوتبال کلمبیا در ادامه گفت:" خامس آنقدر خوب هست که در هر تیمی در دنیا بازی کند. من در این باره حتی یک لحظه هم تردید ندارم. خامس بازیکن بزرگی است و این را ثابت کرده. او می‌تواند در هر تیم دیگری شروع کند و آنقدر کیفیت دارد که هر کجای دنیا که باشد بدرخشد".

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋