دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماده 60؛ دبیر کل چگونه انتخاب می شود؟

جدایی ابراهیم شکوری از بدنه ی مدیریتی فدراسیون فوتبال و انتصاب محمد مهدی نبی به عنوان دبیر کل جدید اتفاق مهم فوتبال در روزهای اخیر بود. روزهایی که البته فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

به گزارشورزش، انتخاب دبیر کل باید با پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال و هم چنین موافقت اعضای هیات رییسه صورت گیرد. حیدر بهاروند – سرپرست فدراسیون فوتبال برای انتخاب محمد مهدی نبی به عنوان دبیر کل به صورت تلفنی با اعضای هیات رییسه صحبت کرد و بعد از جلب نظر آنها این خبر را به طور رسمی اعلام کرد. آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و به همین دلیل حیدر بهاروند برای انتصاب نبی به عنوان دبیر کل جدید با اعضای هیات رییسه همان طور که اشاره شد به صورت تلفنی مذاکره کرد.

ماده 60؛ دبیر کل چگونه انتخاب می شود؟

ماده 60؛ دبیر کل چگونه انتخاب می شود؟

نکته ی حائز اهمیت در خصوص ابراهیم شکوری اینکه بر اساس ماده 60 اساسنامه فدراسیون فوتبال او حائز شرایط لازم برای عهده دار شدن سمت دبیر کلی نبود که یکی از این شرایط دارا بودن 10 سال سابقه ی مدیریتی است. از سویی حضور یک شخص در سمت دبیر کلی تنها سه ماه مجاز است و بعد از آن با نظر هیات رییسه این مدت زمان می تواند برای سه ماه دیگر تمدید شود که در خصوص ابراهیم شکوری حضور او در پست دبیر کلی از 6 ماه عبور کرده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋