دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان کرونا و شروع دوباره فوتبال (عکس)

یکی از بدی های شیوع ویروس کرونا تعطیلی مسابقات ورزشی در همه رشته ها بود که ضربات جبران ناپذیری را به باشگاه ها وارد کرده است.

به گزارش ورزش، این ویروس که تا به الان جان بیش از 20 هزار نفر را در کشورهای مختلف گرفته است از چین استارت خورد. در شروع همه گیر شدن این ویروس بسیاری از مسابقات به خصوص فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شد اما کار به جایی رسید که امروز هیچ مسابقه ی فوتبالی در جهان برگزار نمی شود و به همین بهانه المپیک هم یک سال به تاخیر افتاده است. البته به نظر می رسید تا شروع المپیک در توکیو زنجیره انتقال ویروس کرونا در همه کشورهای جهان با توجه به اجرای قرنطینه قطع شود اما مشکل اینجاست که فرصت آماده سازی ورزشکاران از دست رفته است و در نهایت المپیک یک سال به تاخیر افتاد. 

اما نکته امیدوار کننده اینروزها شروع تمرینات تیم های باشگاهی در چین است. چین که مولد ویروس کرونا بود و زودتر از همه کشورها درگیر این ویروس مهلک شد بعد از مهار این ویروس به تیم های باشگاهی اجازه تمرین داده است و طبیعی است مسابقات فوتبال در این کشور به زودی از سر گرفته شود. با شروع تمرینات تیم  های باشگاهی در چین حالا این نقطه امیدواری برای همه تیم های باشگاهی شکل گرفته که با مهار ویروس کرونا امکان پرداختن دوباره به فوتبال برای آنها مهیا می شود. 

اکنون همه دولت ها در سراسر جهان مشغول مهار ویروس کرونا هستند و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک همه کشورها همانند چین در مهار این ویروس موفق عمل کنند. هر چند نمی توان منکر شد تا مهار این ویروس آدم های زیادی جان خود را از دست خواهند داد. شروع دوباره فوتبال در جهان می تواند تلخی های ویروس کرونا این میهمان ناخوانده را کمتر کند چرا که دوباره ذهن ها را متوجه خود خواهد کرد. بیشتر کشورها هم اکنون چشم انتظار پایان ویروس کرونا و از سر گیری ادامه بازی های لیگ هستند که ایران هم یکی از این کشورها است.

پایان کرونا و شروع دوباره فوتبال (عکس)
این تصویر اختصاص دارد به شروع دوباره تمرینات تیم شانگهای چین

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋