دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

من شبیه استرلینگ نیستم، او شبیه من است

آداما ترائوره:؛ من شبیه استرلینگ نیستم، او شبیه من است!؛ آداما ترائوره، ستاره اسپانیایی ولورهمپتون، صحبت های جالبی پیرامون شباهتش با رحیم استرلینگ مطرح کرد.

من شبیه استرلینگ نیستم، او شبیه من است

به گزارش ورزش، آداما ترائوره یکی از بهترین بازیکنان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و نمایش های فراتر از انتظاری را ارائه داده است. این ستاره ۲۴ ساله تا به اینجا آمار ۶ گل و ۱۰ پاس گل را برای ولورهمپتون به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله دو غول اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا به او دوخته شود.

سایت رسمی باشگاه ولورهمپتون از ستاره اسپانیایی خود درباره بازیکنانی که او به آن ها علاقه دارد، سوال پرسیده است. ترائوره در پاسخ می گوید: "ویلفرد زاها و شاید استرلینگ. اما من شبیه آنها نیستم و بیشتر آنها شبیه من هستند. "

من شبیه استرلینگ نیستم، او شبیه من است

این یک اظهار نظر جسورانه از سوی بازیکنی است که در حال حاضر برای اثبات توانایی های خود در لیگ برتر تلاش می‌کند. نکته قابل توجه دیگر درباره ترائوره این است که او محصول آکادمی بارسلونا یعنی لاماسیا است. او در این باره گفت: " اولین بازی من برای بارسلونا در دیدار مقابل گرانادا بود. این اولین تجربه حرفه ای من نیز به حساب می‌آمد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋