دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوستانه ایران کرواسی ؛ بی زمان و بی مکان

دوستانه ایران کرواسی ؛ بی زمان و بی مکان

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بعد از دیدار با شوکر – رییس فدراسیون فوتبال کرواسی از برگزاری دیدار دوستانه بین ایران و کرواسی در آینده نزدیک خبر داده است.

به گزارش ورزش، در ماه های گذشته و بعد از سفر رییس کمیته ی ملی المپیک کرواسی به ایران و دیدار با صالحی امیری – رییس کمیته ملی المپیک ایران قرار بود شاهد مصاف دوستانه بین تیم امید ایران و کرواسی باشیم که این دیدار البته برگزار نشد! 

جالب اینکه بدانید در زمان مربیگری کارلوس کی روش – شوکر برای برگزاری بازی دوستانه بین ایران و کرواسی برای فدراسیون فوتبال ایران دعوتنامه فرستاده بود اما کارلوس کی روش با برگزاری این دیدار دوستانه مخالفت کرده بود. به این دلیل که در زمان تعیین شده برای برگزاری بازی دوستانه در کرواسی لژیونرها نمی توانستند به اردوی تیم ملی ایران ملحق شوند و از سویی زمان تعیین شده برای برگزاری این بازی دوستانه بیشتر به سود حریف بود که برای حضور در جام ملت های اروپا آماده می شد. 

دوستانه ایران کرواسی ؛ بی زمان و بی مکان

اسکوچیچ در مصاحبه ای که در این زمینه داشت؛ اشاره جدیدی به تاریخ برگزاری این بازی نکرده است. هر چند باید به این نکته اشاره کرد اروپایی ها تاریخ بازی های دوستانه خود را به صورت سالانه و حتی برخی از کشورها به صورت دو سال تنظیم می کنند. 

هم اکنون دیدار دوستانه ای که برای ایران تدارک دیده شده است بازی با عمان است. این بازی قرار است 8 خرداد در استادیوم آزادی برگزار شود. با توجه به لغو بازی های رسمی تیم ملی به بهانه ی شیوع ویروس کرونا در ماه های آتی و بعد از ریشه کن شدن این ویروس بازی های دوستانه می تواند کمک شایانی به آمادگی تیم ملی کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋