دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیم ملی آذربایجان هم دی بیاسی را نمی خواهد؟

جیانی دی بیاسی که به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران هم مطرح می‌شد، حالا از نیمکت تیم ملی آذربایجان هم دور شده است!

تیم ملی آذربایجان هم دی بیاسی را نمی‌خواهد؟

به گزارش ورزش، در یک سال اخیر نام جیانی دی بیاسی بسیار به فوتبال ایران نزدیک بوده است. ابتدا او به عنوان گزینه هدایت استقلال و تراکتور مطرح شد و پس از جدایی ویلموتس، در آستانه هدایت تیم ملی ایران هم قرار گرفت اما در نهایت اسکوچیچ جانشین ویلموتس شد و دی بیاسی ایتالیایی، بدون تیم به کارش ادامه داد.

او که در سال های اخیر عملکرد خوبی در تیم های مختلف نداشت، در روزهای گذشته به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان به حساب می‌آمد اما حالا وبسایت «فوتبال اینفوی آذربایجان» مصاحبه ای کوتاه را از سرمربی 63 ساله منتشر کرده اند که نکات جالبی را در خود دارد. او در این گفتگو می‌گوید: «هیچ پاسخی از فدراسیون فوتبال آذربایجان نگرفته ام، می‌دانم که بازی های ملی تعلیق خواهند شد و مهم است که این ویروس را پشت سر بگذاریم، سپس همه چی خوب می‌شود».

این صحبت ها نشان می‌دهد که حتی فدراسیون فوتبال آذربایجان نیز نسبت به انتخاب دی بیاسی مردد است و به گزینه دیگر می‌اندیشد و فعلا مذاکره با این مربی باتجربه را نیمه تمام گذاشته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋