دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمله کرونا: ازستاره های لیگ برتر تا NBA (زنده)

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

فوتبال انگلیس کانون جدید COVID-19؛ حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)؛ میکل آرتتا و کالم هادسون اودوی آخرین مبتلایان مشهور به ویروس خطرناک covid-19 به شمار می‌آیند.

به گزارش ورزش، از بعد از ظهر پنجشنبه ، همه گیری جدید کورونا ویروس بیش از 124000 نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و بیش از 4600 کشته برجای گذاشته است. این ویروس در چندین کشور جهان شیوع یافته و بر فوتبال بین المللی تأثیر گذاشته است.


 یوفا سه شنبه آینده جلسه‌ای بصورت ویدئو کنفرانس برگزارمی‌کند تا برای تعیین مسیر مسابقات اروپا تصمیم بگیرد. بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در پشت دروازه بسته برگزار شد یا به تعویق افتاد. مسابقات قهرمانی ایتالیا در پرتغال به طور نامحدود به حالت تعلیق درآمد. در کشورهای دیگر مانند انگلیس ، آلمان و فرانسه چندین دوره به تعویق افتاده است. باتوجه به میزان تأثیر این  ویروس بر ورزش ، از این پس می توانید با کلیک روی اینجا ، پوشش بی نظیری از پیامدهای بیماری همه گیر را دنبال کنید.


این پست لحظه به لحظه به‌روزرسانی می‌شود:

1:45- چهار لیگ مهم آمریکایی؛فوتبال ، بیسبال ، هاکی روی یخ و فوتبال آمریکایی مسابقات لیگ را به حالت تعلیق درآوردند.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:41 - فدراسیون فوتبال بوسنی نامه ای به یوفا ارسال کرد و خواستار تعویق بازی مقابل ایرلند شمالی شد. مسابقه ای که قراربود  در تاریخ 26 مارس (13 روز دیگر) در پلی آف یورو 2020 برگزارشود.

10:40- چارلز بارکلی ستاره پیشین NBA  در یک برنامه تلویزیونی گفت در قرنطینه خانگی است.او تست کرونا داده و 48 ساعت است که منتظر نتیجه است.او در سفرش از نیویورک به آتلانتا حس خوبی نداشته و بهترین کار را در تست کرونا و قرنطینه دیده است.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:36-در کنفرانس خبری خبرساز عصر دیروز، برندان راجرز سرمربی لستر گفت که برخی از ورزشکاران علائم کوید 19 دارند. بنابراین باشگاه مراحل این نوع پرونده را دنبال کرد واین بازیکنان از بقیه تیم حذف شدند. به گزارش بی بی سی ، سه ورزشکار هستند که در این شرایط قرار دارند. راجرز همچنین از تأثیر این بیماری همه گیر بر فوتبال ابراز تاسف کرد و گفت:- از دیدگاه فوتبال ، این شرم آور خواهد بود (لغو مسابقات). اما بهداشت عمومی مهمترین جنبه زندگی است.
لستر در هفته سی‌ام لیگ برتر با واتفورد بازی خواهد داشت. فعلا برای بدون تماشاگر بودن این بازی تصمیمی گرفته نشده.

10:35-به دلیل بیماری همه گیر، روزنامه نگاران ورزشی حوزه  المپیک  مارسی قبل از تمرین دیروز  پنجشنبه مورد معاینه قرار گرفتند و دمای آنها توسط پزشک باشگاه اندازه گیری شد.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:31- در آمریکای جنوبی : این سه شنبه ، ریسینگ کلاب  و آلیانزا لیما پشت  درهای بسته در ورزشگاه ال کیلیندرو در بوینوس آیرس به مصاف یکدیگر می روند. این اقدام توسط دولت پایتخت آرژانتین انجام شده است.علاوه بر این ، مسابقه بین ریسینگ و ناسیونال  در مرحله سوم گروهی لیبرتادورس هم بدون تماشاچی خواهد بود.

10:30 -توییت مانولو گابادینی مهاجم سمپدوریا که دومین کرونایی سری آ بعد از روگانی است. او ابراز امیدواری کرده از سد این بیماری می‎گذرد؛ضمن اینکه از مردم خواسته در خانه بمانند.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:23- لیگ پرتغال دیروز اعلام کرد مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک و دو به طور نامحدود به حالت تعلیق در آمده است. پیش از این فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) از تعلیق سایر رقابت های این کشور از جمله جام حذفی  خبر داده بود.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10-21:فدراسیون فوتبال هلند از تعلیق لیگ هلند تا پایان ماه مارچ خبر داد. در نتیجه ، تمام مسابقات در دو هفته بعدی به تعویق می افتند. این تصمیم به دلیل فرمان دولت کشور صورت می گیرد که کلیه وقایع را با حضور بیش از صد نفر را در یک بازه زمانی  کنسل کرد.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:20 – اوانجلوس ماریناکیس مالک میلیاردر باشگاه المپیاکوس ممکن است عامل ابتلای میکل آرتتا به کرونا باشد. تیم او هفته گذشته در لیگ اروپا آرسنال را حذف کرد.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:11- با ابتلای کالوم هادسن اودوی به کرونا به احتمال زیاد سفر اروپایی این هفته چلسی به مونیخ برای بازی برگشت مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا لغو می‌شود.دیلی میل نوشته با توجه به شرایط جدید این مسابقه هم به تعویق می ‌افتد.

10:10- کابوس برای توکیو.بعد از برگزاری مراسم جمل مشعل تنها با حضور 100 مهمان ، میزبانی المپیک تابستانی کاملا به خطر افتاده است. انلد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پیشنهاد داده این مسابقات با یکسال تاخیر برگزار شود.

10:09-جلد روزنامه ابولای پرتغال.رونالدو در قرنطینه.ستاره پرتغالی به تمرینات یوونتوس برنمی‌گردد. در تورین همه چیز تحت تاثیر ابتلای روگانی به کروناست.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:05:بعد از اینکه MLS لیگ خود را به مدت یک ماه تعطیل کرد ، مهمترین رقابت باشگاهی در آمریکای مرکزی و شمالی دیگر قهرمانی است که به دلیل شیوع ویروس به حالت تعلیق درآمده است. این مسابقات به طور نامحدود قطع شد و کونکاکاف در حال بحث است که کنفدراسیون باید طی روزهای آینده چه اقداماتی انجام دهد.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)

10:00-بنجامین مندی مدافع من سیتی با مشکلات تنفسی یکی از اعضای خانواده اش از سوی باشگاه انگلیسی قرنطینه شد تا پاسخ تست های او نیز مشخص شود.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)


9:40-باشگاه چلسی اعلام کرد نتیجه تست ویروس کرونای کالوم هادسون اودوی، بازیکن جوان انگلیسی این تیم مثبت بوده است. با انتشار این خبر، چلسی اعلام کرد که فعالیت مجموعه تمرینی خود را به صورت موقت به  حالت تعلیق درآورده است.

حمله کرونا: ازستاره‌های لیگ برتر تا NBA (زنده)


9:30-  با وجود مصوبه دولت انگلیس مبنی بر ادامه رقابتهای فوتبال ، ابتلای میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا باعث انجام یک نشست اضطراری شد.جلسه‌ای که از صبح  امروز میان مدیران تیم‌های لیگ برتری انجام می‌پذیرد.در بیانیه لیگ برتر آمده است: "با توجه به اعلامیه آرسنال امشب که تأیید می کند تست کرونای میکل آرتتا مثبت بوده است ، لیگ برتر یک جلسه اضطراری در خصوص باشگاه های آینده تشکیل می دهد.لیگ برتر تا بعد از آن جلسه اظهار نظری نخواهد کرد."این نشست صبح امروز ساعت 10.30 صبح برگزار شود و ممکن است نتیجه این جلسه تعطیلی لیگ برتر باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋